• Aktywność Wędrówka

Marsz 6

Wtorek, 1 listopada 2022 · dodano: 26.11.2022 | Komentarze 0

Wolny dzień wykorzystaliśmy na kolejny wypad w góry, tym razem w gronie znajomych. Będąc już gotowym chwilę czekałem na żonę która dołożyła kilka rzeczy do plecaka, m.in. drugą parę butów. Nie udało się jej namówić na założenie spodni ale na to wpływu nie mam, skoro żona uwielbia wygodne sukienki i czuje się w nich doskonale to czemu ma z nich rezygnować. Już po chwili zatrzymaliśmy się i Ania zamieniła wygodne buty na swoje ulubione na niskim obcasie. Kawałek mieliśmy do gór więc na robiłem jej z tego tytułu wyrzutów. Jednak gdy weszliśmy w las od razu zaleciłem jej zmianę obuwia. Pod górę szliśmy bardzo spokojnie, ciesząc się piękną pogodą i podziwiając przyrodę. Czas szybko mijał ale mieliśmy go dużo więc zdecydowaliśmy się na 2 postoje w schroniskach. W okolicy południa zrobiło się bardzo ciepło jak na 1 listopada więc kurtki wylądowały znowu w plecaku. Wracając pod wieczór do domu i widząc setki zniczy na bielskich cmentarzach zatrzymaliśmy się na chwilę by upamiętnić wszystkie bliskie nam osoby które odeszły w ostatnich 2 latach. Żona do wieczora była smutna i nawet romantyczna kolacja przy świecach nie poprawiła jej humoru.