Info
Ten blog rowerowy prowadzi PiotrKukla2 z miasteczka Bielsko-Biała. Mam przejechane 223570.38 kilometrów w tym 7915.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.35 km/h i się wcale nie chwalę.Suma podjazdów to 2324726 metrów.
Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2024, Kwiecień32 - 0
- 2024, Marzec31 - 0
- 2024, Luty20 - 0
- 2024, Styczeń30 - 0
- 2023, Grudzień10 - 0
- 2023, Listopad12 - 0
- 2023, Październik16 - 0
- 2023, Wrzesień29 - 0
- 2023, Sierpień32 - 0
- 2023, Lipiec32 - 0
- 2023, Czerwiec30 - 0
- 2023, Maj37 - 0
- 2023, Kwiecień29 - 0
- 2023, Marzec25 - 0
- 2023, Luty28 - 0
- 2023, Styczeń32 - 0
- 2022, Grudzień34 - 0
- 2022, Listopad28 - 0
- 2022, Październik22 - 0
- 2022, Wrzesień28 - 0
- 2022, Sierpień33 - 0
- 2022, Lipiec34 - 0
- 2022, Czerwiec35 - 0
- 2022, Maj41 - 0
- 2022, Kwiecień34 - 0
- 2022, Marzec32 - 0
- 2022, Luty26 - 0
- 2022, Styczeń38 - 0
- 2021, Grudzień38 - 0
- 2021, Listopad34 - 0
- 2021, Październik29 - 0
- 2021, Wrzesień32 - 0
- 2021, Sierpień38 - 0
- 2021, Lipiec30 - 3
- 2021, Czerwiec32 - 6
- 2021, Maj28 - 6
- 2021, Kwiecień30 - 0
- 2021, Marzec34 - 4
- 2021, Luty33 - 0
- 2021, Styczeń35 - 0
- 2020, Grudzień34 - 3
- 2020, Listopad19 - 0
- 2020, Październik32 - 1
- 2020, Wrzesień34 - 1
- 2020, Sierpień38 - 1
- 2020, Lipiec33 - 2
- 2020, Czerwiec34 - 0
- 2020, Maj37 - 1
- 2020, Kwiecień38 - 0
- 2020, Marzec41 - 0
- 2020, Luty38 - 0
- 2020, Styczeń44 - 0
- 2019, Grudzień43 - 1
- 2019, Listopad43 - 0
- 2019, Październik33 - 0
- 2019, Wrzesień32 - 1
- 2019, Sierpień38 - 0
- 2019, Lipiec33 - 0
- 2019, Czerwiec34 - 1
- 2019, Maj36 - 0
- 2019, Kwiecień36 - 0
- 2019, Marzec37 - 1
- 2019, Luty29 - 1
- 2019, Styczeń34 - 0
- 2018, Grudzień27 - 3
- 2018, Listopad1 - 0
- 2018, Październik14 - 0
- 2018, Wrzesień24 - 2
- 2018, Sierpień26 - 3
- 2018, Lipiec27 - 2
- 2018, Czerwiec29 - 1
- 2018, Maj27 - 3
- 2018, Kwiecień25 - 3
- 2018, Marzec28 - 0
- 2018, Luty32 - 3
- 2018, Styczeń34 - 1
- 2017, Grudzień30 - 1
- 2017, Listopad16 - 1
- 2017, Październik18 - 6
- 2017, Wrzesień19 - 0
- 2017, Sierpień25 - 1
- 2017, Lipiec26 - 2
- 2017, Czerwiec24 - 1
- 2017, Maj26 - 5
- 2017, Kwiecień25 - 0
- 2017, Marzec20 - 2
- 2017, Luty33 - 2
- 2017, Styczeń21 - 0
- 2016, Grudzień32 - 0
- 2016, Listopad22 - 0
- 2016, Październik8 - 0
- 2016, Wrzesień15 - 4
- 2016, Sierpień20 - 1
- 2016, Lipiec22 - 0
- 2016, Czerwiec24 - 1
- 2016, Maj16 - 0
- 2016, Kwiecień19 - 0
- 2016, Marzec23 - 1
- 2016, Luty26 - 0
- 2016, Styczeń24 - 1
- 2015, Grudzień26 - 0
- 2015, Listopad16 - 0
- 2015, Październik17 - 1
- 2015, Wrzesień16 - 2
- 2015, Sierpień23 - 5
- 2015, Lipiec19 - 0
- 2015, Czerwiec20 - 0
- 2015, Maj22 - 2
- 2015, Kwiecień24 - 0
- 2015, Marzec23 - 2
- 2015, Luty20 - 0
- 2015, Styczeń5 - 0
- 2014, Grudzień19 - 0
- 2014, Listopad11 - 0
- 2014, Październik15 - 2
- 2014, Wrzesień15 - 1
- 2014, Sierpień19 - 0
- 2014, Lipiec24 - 1
- 2014, Czerwiec17 - 0
- 2014, Maj19 - 0
- 2014, Kwiecień30 - 0
- 2014, Marzec30 - 0
- 2014, Luty24 - 1
- 2014, Styczeń22 - 0
- 2013, Grudzień26 - 3
- 2013, Listopad9 - 0
- 2013, Październik30 - 0
- 2013, Wrzesień20 - 0
- 2013, Sierpień28 - 0
- 2013, Lipiec31 - 1
- 2013, Czerwiec20 - 0
- 2013, Maj22 - 0
- 2013, Kwiecień21 - 0
- 2013, Marzec21 - 0
- 2013, Luty25 - 0
- 2013, Styczeń23 - 0
- 2012, Grudzień11 - 0
- 2012, Listopad11 - 0
- 2012, Październik9 - 0
- 2012, Wrzesień20 - 0
- 2012, Sierpień19 - 1
- 2012, Lipiec27 - 1
- 2012, Czerwiec27 - 0
- 2012, Maj19 - 0
- 2012, Kwiecień26 - 0
- 2012, Marzec22 - 1
- 2012, Luty13 - 0
- 2012, Styczeń23 - 5
- 2011, Grudzień16 - 1
- 2011, Listopad22 - 0
- 2011, Październik35 - 0
- 2011, Wrzesień39 - 0
- 2011, Sierpień39 - 7
- 2011, Lipiec41 - 7
- 2011, Czerwiec40 - 9
- 2011, Maj41 - 13
- 2011, Kwiecień35 - 29
- 2011, Marzec37 - 10
- 2011, Luty21 - 4
- 2011, Styczeń5 - 4
- 2010, Grudzień23 - 4
- 2010, Listopad46 - 16
- 2010, Październik47 - 11
- 2010, Wrzesień15 - 9
- 2010, Sierpień37 - 14
- 2010, Lipiec71 - 8
- 2010, Czerwiec56 - 3
- 2010, Maj40 - 1
- 2010, Kwiecień43 - 2
- 2010, Marzec25 - 0
- 2010, Luty7 - 0
- 2010, Styczeń2 - 0
- 2009, Grudzień17 - 0
- 2009, Listopad35 - 0
- 2009, Październik48 - 0
- 2009, Wrzesień34 - 1
- 2009, Sierpień43 - 0
- 2009, Lipiec40 - 0
- 2009, Czerwiec37 - 0
- 2009, Maj46 - 0
- 2009, Kwiecień42 - 0
- 2009, Marzec17 - 0
- 2009, Luty9 - 0
- 2009, Styczeń7 - 0
- 2008, Listopad6 - 0
- 2008, Październik30 - 0
- 2008, Wrzesień35 - 0
- 2008, Sierpień27 - 0
- 2008, Lipiec31 - 0
- 2008, Czerwiec28 - 0
- 2008, Maj31 - 0
- 2008, Kwiecień28 - 1
- 2008, Marzec26 - 0
- 2008, Luty25 - 0
- 2008, Styczeń14 - 0
- 2007, Maj5 - 0
- 2007, Kwiecień18 - 0
- 2007, Marzec21 - 0
- 2007, Luty10 - 2
- 2003, Listopad1 - 0
- DST 59.00km
- Czas 02:03
- VAVG 28.78km/h
- VMAX 79.00km/h
- Temperatura 24.0°C
- HRmax 188 ( 96%)
- HRavg 168 ( 86%)
- Kalorie 1929kcal
- Podjazdy 1730m
- Sprzęt Astra Chorus 2022
- Aktywność Jazda na rowerze
Tatra Road Race 2023
Sobota, 9 września 2023 · dodano: 30.09.2023 | Komentarze 0
Po raz pierwszy na Tatrze
pojawiłem się bezpośrednio przed startem, bez noclegu w Kościelisku lub Zakopanem.
Miałem dużo czasu na formalności, rozgrzewkę i spokojne odstawienie rzeczy na
miejsce noclegu. Wsunąłem też lekki ale wysokowęglowodanowy posiłek i ruszyłem
na rozgrzewkę. Miałem ten komfort, że startowałem z pierwszego sektora i mogłem
pojawić się w ostatniej chwili na starcie.
Po stracie bardzo spokojny zjazd w
dół i dzięki temu już na początku podjazdu znalazłem się z przodu, tego jeszcze
na tym wyścigu nie grali. Nie chciałem się ujechać na samym początku więc i
tempo jakie dyktowałem nie było kosmicznie mocne. Rywale ruszyli dopiero pod
Butorowy, tam początkowo trzymałem się około 15 pozycji aby na ostatnich 500
metrach wyjść na czoło. Jechałem stopniowo coraz mocniej będąc w grze o premię
górską na Bachledówce, ostatecznie Piotr Bochnak i Emanuel Piaskowy wyskoczyli
mi z koła i na premii byłem 3 open. W dół tempo nie było zbyt szaleńcze więc
zjechała się grupka około 15 osób co dawało nadzieję na dobrą współpracę na
kolejnych fragmentach wyścigu. Ostrysz w moim wykonaniu był mocny, z około 10
pozycji przeskoczyłem na 2 miejsce mając bardzo komfortową sytuację na
zjeździe. To czego się bałem stało się już na kolejnym, długim podjeździe pod
Machnówkę, zaczęło się oglądanie jeden na drugiego i mało kto miał ochotę
dyktować tempo. Mi to odpowiadało bo nie musiałem jechać na maksa i mogłem
chwilę odpocząć. Im bliżej ścianki na koniec tym mocniejsza jazda i po tym
podjeździe było nas w czołówce już tylko 7 osób. Wiedziałem co muszę robić aby
pozostać w grze o czołowe miejsca, musiałem jechać możliwie mocno w dół by nie
zostać, tempo znowu nie było szaleńcze więc bez problemów byłem w stanie jechać
w grupce. Długi i zwykle dla mnie nudny podjazd przez Czerwienne jakoś
przeleciał znowu raczej w atmosferze spokojnej jazdy, jedyne co zaczęło mnie
bardzo martwić to spore grupki kolarzy z dystansu As które mijaliśmy. Decydujący
moment na wyścigu to podjazd pod Bachledówkę gdzie poszedł atak i trzy osoby
nam odjechały, chcąc czy nie chcąc nie byłem w stanie na niego odpowiedzieć,
jechałem już na maksa i jeszcze musiałem się drzeć aby mieć wolną lewą stronę
drogi. Na bufecie złapałem dwa kubki z wodą i arbuza i pozostała godzina jazdy
do mety, już w 4 osobowym składzie. Tempo szło mocne, już nie tylko pod górę
ale też w dół. Po zjeździe z Zębu towarzysze pojechali prosto a ja wiedziałem,
że należy skręcić w lewo. Poczekałem na resztę grupy i zdążyłem nawet zatrzymać
się za potrzebą. Zaczynaliśmy podjazd pod Słodyczki w 4 osoby i na końcu
pierwszego sztywniejszego odcinka podjazdu mocniej pociągnąłem i odskoczyłem od
grupy, postanowiłem jechać dalej tym tempem i zrobiłem niezłą różnicę już na
jednym podjeździe. Dalej jechałem swoje co jakiś czas nerwowo odwracając się do
tyłu. Musiałem ciągnąć już do mety ile miałem sił, Ostrysz poszedł naprawdę nieźle
i wciąż miałem przewagę, nawet bardzo asekuracyjny zjazd nie zmienił zupełnie
sytuacji. Ostatni podjazd już był męczący, nie byłem w stanie generować już
takiej mocy jak wcześniej ale wciąż to było ponad 4 W/kg, dojechałem na
Butorowy skąd do mety już tylko 3500 metrów, z czego tylko ostatnie 400 pod
górę. Zjazd był całkiem niezły w moim wykonaniu i gdy tylko ruszyłem już na
metę byłem przekonany, że nikt mnie już nie dogoni. Wykrzesałem z siebie
jeszcze ostatki mocy i szczęśliwy wjechałem na metę.
Od pierwszego startu w tym
wyścigu marzyłem o tym by kiedyś znaleźć się w top 10 open i na podium w
kategorii wiekowej. Udało się to osiągnąć w 5 starcie. Zrobiłem swoje, forma i szczęście
dopisało więc śmiało mogę uznać ten wyścig za życiowy. Co prawda chciałoby się
podobny wynik osiągnąć na dłuższym dystansie ale na ten moment nie byłem na to
odpowiednio przygotowany, na dystansie As lub Hell, poza świetną postawą na
podjazdach, trzeba znacznie lepiej zjeżdżać i mieć naprawdę wysoką kondycję
fizyczną, u mnie pary wystarcza na 2 godziny jazdy więc nie zamieniłbym tego 4
miejsca na Hard, na 15 w As czy 30 miejsce open na dystansie Hell. Nie wiem czy
za rok pojawię się na Tatrze ale oficjalnie już po raz 5 z rzędu będzie mi przysługiwał
1 sektor startowy.