• HRmax 199 (100%)

Sieroszewice

Niedziela, 13 lipca 2014 · dodano: 13.07.2014 | Komentarze 0

Kolejna czasówka z cyklu Road Maraton, znana mi już z przed kilku lat kręta runda w okolicy Sieroszewic. W porównaniu do sobotniej czasówki, zmieniłem trochę pozycję i jechało się nieco lepiej, po wymianie dętki, powietrze trzyma i nie trzeba się przejmować nierównościami jakie na tej trasie występowały dosyć często. Po około 40 minutowej rozgrzewce ustawiłem się na starcie, od startu jechałem w miarę spokojnym równym tempem, które zamierzałem podkręcać, pierwszy odcinek do Parczewa przejechałem ze średnią 37km/h, potem na długiej prostej z wiatrem straciłem aż dwie pozycje, przez głupotę kierowców musiałem dwa razy zwalniać do zera i się rozpędzać, końcówkę przejechałem już równym mocnym tempem pod wiatr i ostatecznie wykręciłem czas 27min i 44s, co dało 8/11 miejsce w kategorii i 47/81 w OPEN. Czasówka w ruchu otwartym to jest loteria i niestety znowu wyciągnąłem zły los. Jak widać po wynikach jestem bardzo słabym czasowcem , tutaj liczy się przede wszystkim sprzęt, siła w nogach i rozgrzewka, ja poza rozgrzewką w pozostałych aspektach jestem na straconej pozycji. Dobrze,że udało się odzyskać podium w klasyfikacji, została jeszcze jedna czasówka, na całe szczęście górska, więc utrzymanie trzeciego miejsca nie będzie aż takie trudne. Trzeba się zabrać za treningi bo forma ostatnio bardzo kiepska.