Wtorek, 5 maja 2015 · dodano: 05.05.2015 | Komentarze 0

Kolejny trening, kolejny raz Równica. Spokojny dojazd do Ustronia lecz trasą z podjazdami, podjazd ul. Źródlaną poszedł dobrze, tylko pod koniec przyśpieszyłem i ostatecznie wyszedł czas podobny do średniego z zeszłorocznego maratonu czyli jest dobrze. Później przejechałem kawałek trasy i wjechałem do końca bruku i zrobiłem jedną rundę w Jaszowcu, cały czas równe tempo z rezerwą, po przejechaniu całego bruku wjechałem na Równicę w równym tempie. Pod koniec niepotrzebnie przyśpieszyłem bo później już nie miałem sił i wlekłem się poniżej 20km/h od parkingu do schroniska. W sumie czas wyszedł niezły 19:55 od początku bruku do schroniska na Równicy. Po krótkim postoju i rozmowie z napotkanymi kolarzami zjechałem w szybkim tempie do Ustronia i już spokojnie do domu. Kolejny trening w czwartek a będą to interwały 5x5 minut na Przegibku. W sobotę kolejny raz Równica tym razem  3 razy(każdym razem inny początek) a w niedzielę klubowy trening po górkach.