• Kalorie 1995kcal

Road Trophy 2015 etap 4

Niedziela, 16 sierpnia 2015 · dodano: 16.08.2015 | Komentarze 3

Ostatni etap, planowałem zmniejszyć moje starty w generalce, niestety nie udało się, dwa razy pechowe sytuacje i walczyłem o ukończenie.
Na starcie ustawiłem się z przodu, po starcie nieco straciłem ale na podjeździe pod Koczy Zamek nadrobiłem i jechałem w drugiej grupie z Markiem. W tej grupie było 2 zawodników z mojej kategorii, 6 było w pierwszej 9 osobowej grupie a 2 z tyłu. Jechałem czujnie dając nawet kilka krótkich zmian. Oszczędzałem siły na koniec, przy wjeździe do Czech strzeliła mi linka od tylnej przerzutki, jechałem cały czas na 12 z tyłu. Strasznie się męczyłem i za bufetem odpadłem od grupy. Na przejeździe kolejowym musiałem się zatrzymać i później już odpuściłem, na wypłaszczeniach i zjazdach oszczędzałem siły a na podjazdach przepychałem, udało się wjechać wszędzie ale lekko nie było. Szkoda mi tego defektu ale takie jest życie. Na metę wjechałem na 26 miejscu OPEN i 9 w kategorii A.
Ostatecznie Road Trophy ukończyłem na 24 miejscu OPEN na 72 zawodników i 9/11 w kategorii A. Moja starta do zwycięscy to: 50:53.Gdyby nie te pechowe sytuacje na 3 i 4 etapie mógłbym być na 7 miejscu w kategorii A i 14 OPEN. Z wstępnych obliczeń wynika, ze powinienem utrzymać 2 miejsce w generalce górskiej, ale po Rajczy mogę spaść na 6 miejsce, sporo znowu przegrałem przez oszustwa innych, ale o tym nie będę się rozpisywał. W przyszłym roku nie będę walczył o żadne generalki a nawet o wysokie miejsca na pojedynczych wyścigach skoro amatorskie wyścigi wygrywają osoby których jedynym zajęciem jest jazda na rowerze,a ludzi którzy mają gorszy sprzęt, mniej czasu na trening i inne obowiązki traktują jak śmiecie to dla mnie nie ma tam miejsca, co z tego, że robię postępy z roku na rok jak wyniki tego nie potwierdzają, za miesiąc czy dwa nikt nie będzie pamiętał o żadnych defektach, itp. tylko patrząc na wynik powie, że był ode mnie lepszy.

mlynek222
| 18:36 środa, 19 sierpnia 2015 | linkuj Jeśli miałbym Ci doradzić, to Karpacz odpuść sobie w tym sezonie, Rajcza jak najbardziej, nawet obowiązkowo, a Żmigród będzie trzeba chyba się dobrze obstawić, jako drużyna, ale jest jeszcze czas. Co będzie na następny sezon, to ustalimy sobie jakieś priorytety, zobaczymy.
PiotrKukla2
| 10:15 środa, 19 sierpnia 2015 | linkuj Może trochę przesadziłem z tym, w sumie dla mnie też ten wynik jest zadowalający. W następnym sezonie może spróbuję powalczyć w SUPERMARATONACH , oprócz tego pojawiło się dużo ciekawych wyścigów na południu Polski. W tym roku pojadę jeszcze Rajczę i być może Karpacz i Żmigród.
mlynek222
| 19:22 wtorek, 18 sierpnia 2015 | linkuj Myślę, że niektóre osoby będą pamiętać Twoją walkę i dobre miejsca na tym wyścigu. Piotrek, spokojnie, walczymy dalej w tym roku i w następnym, gdzie i jak to ustalimy, nie tylko jest RM. Dla mnie Twój wynik jest bardzo dobry, nawet przy tych pechach.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tynie