• Kalorie 2077kcal
  • Sprzęt Zimówka

Niedziela, 14 lutego 2016 · dodano: 14.02.2016 | Komentarze 0

Wybrałem się na klubowy trening. Z domu wyjechałem po 9. Na miejsce zbiórki miałem 40 km. Nie jechało mi się dobrze i myślałem by pojechać samemu dystans. Przed 11 byłem na miejscu. Parę minut po 11 ruszyliśmy w 12 osobowym składzie. Po drodze jeszcze dołączył Paweł. Tempo początkowo spokojne stawało się coraz bardziej szarpane. Od Pawłowic w kierunku Skoczowa jechaliśmy po zmianach, strasznie nierówne to były zmiany i w końcu przed Ochabami gdy miałem tętno ponad 175 odpuściłem i jechałem luźniejszym tempem przez kilometr. Później dołączyłem i było już lepiej.  Od Skoczowa do Hażlacha każdy jechał swoim tempem, część osób się ścigała, ja wolałem spokojnie przejechać ten odcinek, luty to nie czas na ściganie. Od Hażlacha już każdy w swoją stronę. Spokojnie jechałem przez Iskrzyczyn do Skoczowa i dalej do Bielska. Nie było tak źle po wczorajszym treningu siłowym. Podjazdy też luż nieco lepiej wchodzą. Teraz czas na tydzień regeneracyjny.