• Aktywność Pływanie

Basen

Piątek, 11 marca 2016 · dodano: 12.03.2016 | Komentarze 1

Wieczorna wizyta na basenie, warunków do jazdy na rowerze nie ma, trenażera nie chce mi się wyciągać,pozostał basen.Nadgarstek ciągle boli, kolana już mniej, z normalnymi treningami na razie muszę dać sobie spokój. W niedzielę może uda się pojeździć, coraz bardziej odechciewa mi się jeździć, któregoś dnia mogę już nie wrócić z treningu do domu, z roku na rok na drogach jest coraz gorzej, kierowcy samochodów robią sobie co chcą: wymuszają pierwszeństwo, jeżdżą pod wpływem alkoholu, zajeżdżają drogę innym a i tak zwykle oni są nie winni. Myślałem, że ten sezon będzie dobry dla mnie, narazie chcę wrócić do pełnej sprawności a o dobrych wynikach myśleć później.

Kategoria Zima

mlynek222
| 09:42 poniedziałek, 14 marca 2016 | linkuj Piotruś, jeszcze zapłacisz mandat za przeszkadzanie na drodze. Wiesz już czemu kolarzy nazywają twardymi ludźmi, nie możesz się załamywać takimi rzeczami, to się będzie zdarzać często, takie mamy realia na drogach, chociaż już jest o niebo lepiej niż kiedyś. Za niedługo będą nas wyrzucać na drogi dla rowerów, mimo, że one nie będą się nadawać do jazdy. Trenuj i oczy dookoła głowy, tyle mogę Ci poradzić, musimy dużo rzeczy przewidywać, nie zawsze się to udaje.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wykow