Niedziela, 5 marca 2017 · dodano: 05.03.2017 | Komentarze 1

Kolejny trening wytrzymałościowy zaliczony. Wiało dzisiaj dosyć mocno i tak dobrałem trasę by jechać raz z wiatrem a raz pod wiatr. Jechało się dobrze, nawet walcząc z wiatrem nie było tak źle jak się spodziewałem. Jechałem cały czas takim tempem by tętno nie przekraczało 160 i się udało aż do Jastrzębia. Na treningu klubowym zjawiło się sporo osób i już wiedziałem, że o równej jeździe można zapomnieć, z każdą minutą tempo rosło i obwodnicą Pawłowic już było dosyć szybko i trochę za mocno jak dla mnie, na Wiślance było jeszcze gorzej, straszne szarpania tempa i ogólny chaos który utrudniał współpracę, skoki tempa i niepotrzebne przyśpieszenia nic nie dały poza niepotrzebnym zmęczeniem, najlepsze tempo było 28-30km/h a momentami wzrastało do 35km/h, to nie był wyścig. Na wyścigach jak trzeba jechać to nikt nie daje rady, a szarpanie tylko po to by wykręcić jak najlepszą średnią prędkość mija się z celem. W Skoczowie się odłączyłem i już spokojniejszym i równym tempem dojechałem do domu. W najbliższym tygodniu będę trenował rano i myślę, że uda się wyjeździć zaplanowane 20 godzin wytrzymałości.

mlynek222
| 20:44 poniedziałek, 6 marca 2017 | linkuj Aż tak źle nie było z tą jazdą w grupie. Ciężko w tak licznej grupie dobrze współpracować, tym bardziej, że większość nie jeździła nigdy w peletonie. Piotruś ja widzę postęp, mały, ale jest. Z kolejnymi treningami będzie coraz lepiej, tylko trzeba chyba troszkę zmienić jazdę, trudno w 12-15 osób dobrze współpracować, może 4-6 osób na przedzie, reszta w sznureczku na kole i będzie dobrze, będziemy próbować. W drodze powrotnej jechaliśmy dwójkami i już było prawie dobrze, znowu za szybko ale nie wszyscy potrafią zrozumieć, że szybko nie znaczy dobrze, trzeba im trochę czasu chyba. Trzeba też zdać sobie sprawę z tego, że niektórzy jeżdżą od niedawna w takim licznym towarzystwie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erwow