Wtorek, 7 marca 2017 · dodano: 09.03.2017 | Komentarze 0

Pierwszy trening w tym tygodniu. Planowałem wyjechać najpóźniej o 8:00, z powodu opadów deszczu wyjechałem dopiero o 8:45 i z 4 godzinnej jazdy nici bo musiałem być przed 13 w domu. Z powodu niepewnej pogody chciałem jeździć po pętlach w okolicy, po przejechaniu połowy pętli w czasie której musiałem się zatrzymać 10 razy i do tego wpadłem w dziurę przykrytą kałużą wody i stwierdziłem, że to nie ma sensu i pojechałem na jedną dużą pętlę. Do Skoczowa jechałem pod wiatr, skręciłem w kierunku Żor i dla odmiany wiał wiatr boczny, lekko pomagał i tak było do Żor. Później jadąc w kierunku Pszczyny znowu miałem wiatr boczny i męczyłem się strasznie. Przez Goczałkowice miałem jedyny krótki odcinek z wiatrem w plecy a później już cały czas z bocznym wiatrem który przeszkadzał i na koniec jeszcze dołożyłem odcinek z dwoma podjazdami i bardzo spokojnym tempem do domu. Dobrze, że udało się w ogóle pojeździć bo pogoda na ten tydzień zapowiadana jest koszmarna.