Czwartek, 20 kwietnia 2017 · dodano: 20.04.2017 | Komentarze 0

Wreszcie udało się wyjechać. Pogoda nieco lepsza, śnieg jeszcze leży ale drogi już były suche. Po dwóch daniach bardzo lekkiej jazdy na trenażerze pojechałem na dłuższy trening tlenowy. Długo się wahałem jaki rower wybrać na sobotnią czasówkę, po przeanalizowaniu kilku wariantów wybór padł na "nowy" rower. Założyłem lemondkę w trochę innej pozycji i pojechałem przetestować. Udało się przejechać długie odcinki w pozycji czasowej i nie widzę potrzeby i konieczności zmian, przyjęta pozycja jest optymalna. Podczas jazdy był dosyć spory ruch, ze względu na silny wiatr północny pojechałem w rejon Czechowic, Pszczyny. Jechało się pomimo walki z wiatrem dobrze i co najważniejsze nie była to szarpana i mocna jazda. Po drodze lekko prószył śnieg ale nie na tyle by zmoczyć drogi. W Goczałkowicach niespodzianka, brak nawierzchni na odcinku do zapory i przełaj. Jakoś przejechałem ten fragment żółwim tempem. Z Zabrzega z wiatrem pojechałem trochę mocniej, niby lekko w górę a spokojnie trzymałem 35 km/h. Po dojeździe do Bielska zwolnienie i bardzo wolnym tempem do domu. Plan na sobotę to porządna rozgrzewka i ogień od startu do mety. Nie liczę na konkretny czas i wynik. Pogoda może być niesprzyjająca, mam nadzieję, że końcówka będzie pod wiatr. Będę jechał raczej jako rezerwowy zawodnik więc żadnego napięcia nie ma, swoje już udowodniłem.