Niedziela, 11 lutego 2018 · dodano: 11.02.2018 | Komentarze 2

Po około 12 godzinach regeneracji kolejny trening. Był to swojego rodzaju test i nie wyszedł najlepiej. Albo miałem słaby dzień albo mam problem z szybką regeneracją. Nad tym drugim jestem w stanie popracować ale słabszego dnia sobie nie wybieram. Początek jeszcze wyglądał nieźle, ale później już nogi zaczynały odmawiać posłuszeństwa. Puls szalał i momentami był za wysoki. Po 2 godzinach już robiłem krótkie przerwy na obniżenie pulsu. Wysiedziałem ponad trzy i pół godziny. Jeden z dłuższych treningów trenażerowych w czasie mojej przygody z rowerem. Dobrze, że teraz dzień odpoczynku na doprowadzenie organizmu do dobrego stanu i od wtorku znowu siła.

Kategoria Trenażer, Zima

PiotrKukla2
| 20:28 poniedziałek, 12 lutego 2018 | linkuj Dawno nie siedziałem tak długo na trenażerze. Zwykle nie przekraczałem 2 strefy a tym razem robiłem odcinki w 3 i puls szedł do góry. Wiem, że na trenażerze dużo łatwiej utrzymać stałą i wyższą moc niż na zewnątrz. Nogi też nie były całkiem zregenerowane na starcie i utrzymanie wysokiej mocy było trudne. Może już niedługo nie pogoda pozwoli robić długie jazdy na zewnątrz.
Patrycjusz Urbanek | 18:17 niedziela, 11 lutego 2018 | linkuj Pod dachem po pewnym czasie puls zawsze będzie wysoki - taka specyfikacja wysiłku. Tutaj nie masz chłodzenia i przerw w pedałowaniu jak na zewnątrz. Porównaj ilość czasu, która spędzasz z mocą symboliczną od 0-100 z treningu na zewnątrz z treningu na trenażerze (w TP to ładnie widać w aplikacji, której używasz nie wiem). W tym sezonie sam jeżdżę długie jazdy na trenażerze ale pamiętam, że mój trener mówił/pisał, że trenażer powyżej 2h niewiele daje prócz niszczenia głowy. Ale w górach jest problem z treningami łączonymi :( Wcześniej stosowałem 2h przełaju + 1,5h trenażera i było całkiem dobrze.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa glebo