Sobota, 3 marca 2018 · dodano: 04.03.2018 | Komentarze 0

Bardzo długi trening, nie potrzebnie go przedłużyłem i końcówka to już była trochę walka z samym sobą. Nie skupiłem już się na kadencji tylko bardziej na trzymaniu określonej mocy. Przed treningiem zauważyłem problem z kalibracją, nie mogłem zdiagnozować przyczyny wyskakującego błędu, dopiero gdy zajrzałem w instrukcję stwierdziłem, że problem jest z lewym czujnikiem. Wymiana baterii nie pomogła i dopiero dokładne obejrzenie czujnika dało odpowiedź. Przewód w środku się zerwał i nie da się tego zreperować. Powodów tego może być dużo, jedną z nich temperatura przechowywania, w miejscu treningu jest zimno i guma osłaniająca przewód jest tak twarda z zimna , że minimalny ruch mógł uszkodzić przewód. Nowy czujnik już zamówiłem, może będzie w następnym tygodniu a może po kolejnym weekendzie. Zamówiłem trochę inny czujnik, trochę trwalszy niż te które mam. Tym samym ustawienie pomiaru trochę trwało ale się udało i pomiar szedł tylko z prawej nogi mnożony razy dwa. Przekłamanie jest minimalne, rzadko kiedy obie nogi pracują tak samo.
Sam trening był dobry. Trochę 1 strefy na rozgrzewkę a później zmienne tempo, 2 i 3 strefa. Trzy razy po 20 minut w 3 strefie fajnie weszło w nogi. Na koniec na rozluźnienie spokojna jazda.