Sobota, 17 marca 2018 · dodano: 17.03.2018 | Komentarze 0

Rano jeszcze miałem wątpliwości czy wyjeżdżać czy wybrać trenażer, krótka wizyta na zewnątrz i już nie miałem wątpliwości, że trenażer to jedyna słuszna decyzja. Planowałem maksymalnie 2 godziny a wyszło więcej, przy ciekawym filmie czas leci dużo szybciej.
Nie miałem żadnego konkretnego planu  i wyszła bardzo równa fajna jazda przez cały czas. Pilnowałem kadencji i balansu i bardzo szybko przeleciały prawie 3 godziny. Pierwszy raz korzystałem z aplikacji do treningu działającej w oparciu o Golden Cheetach, zupełnie prosta aplikacja, posiada wszystkie funkcje co Garmin oraz na bieżąco są wyświetlane dane na wykresach. Jak dla mnie jest to wystarczające, może jutro dla zabawy po raz pierwszy skorzystam ze Zwifta.Trening podobny do dzisiejszego i od następnego tygodnia już konkretniejsze treningi. Jak pogoda pozwoli to zacznę od testu FTP. Alternatywny termin dla testu to kolejny tydzień, chcę go wykonać na podjeździe a nie po raz kolejny przy pomocy trenażera.