Wtorek, 17 lipca 2018 · dodano: 26.07.2018 | Komentarze 0

Zupełnie inaczej miał wyglądać ten tydzień. Wszystko stało się zależne od jednego aktora który gra pierwsze skrzypce na scenie. Mowa tutaj oczywiście o pogodzie która bardziej przypomina jesień niż lato. Po całodniowych opadach deszczu pojawiło się małe okienko pogodowe które chciałem wykorzystać. Ubrałem najgorsze ciuchy jakie mam i ruszyłem, zakładałem, że może nawet 30 minut wystarczy by zrobić dobry trening. Jak wyjeżdżałem to jeszcze nie padało, po chwili już zaczynało kropić, z czasem coraz mocniej padać. Po 10 minutowej rozgrzewce z dwoma przyśpieszeniami przystąpiłem do właściwego treningu. Myślałem, że zrobię 5 jedno minutowych sprintów i wrócę do domu. Droga na której trenowałem była w lesie i padający deszcz nie moczył mnie zbytnio. Po serii sprintów na określonej mocy wyjechałem z lasu i już nie padało. Postanowiłem zrobić jeszcze rundę przez Jaworze. Po 10 minutach jazdy dojechałem do podjazdu na którym zrobiłem 2 serie sprintów. Była cięższa niż pierwsza, podjazd sztywny, z każdym powtórzeniem mniej sił i większy deszcz. Dotrwałem do końca i znowu przestało padać , pokręciłem jeszcze trochę i wróciłem do domu. Trening krótki ale treściwy i pomimo brudnego roweru, ciuchów i wody w butach nie był to czas stracony i lepsze to niż meczenie się na trenażerze.