• Aktywność Pływanie

Basen 1

Niedziela, 2 grudnia 2018 · dodano: 04.12.2018 | Komentarze 0

Pierwsza aktywność po powrocie z Sanatorium. Miał być około godzinny spacer, jednak ze względu na panujące na zewnątrz warunki nie ryzykowałem i wolałem skorzystać z sauny i jacuzzi. Będzie to stały punkt każdego tygodnia.
Na razie nie dostałem zgody na mocne treningi i żyłowanie organizmu. Po kilku godzinach namysłów doszedłem do wniosku, że robienie nieprzymusowej przerwy nie ma sensu. Wypadnięcie na dłużej z reżimu treningowego może sprawić, że na dobry poziom już nie wskoczę. Na razie nie wiem czy będę startował w zawodach, jest jeszcze bardzo dużo czasu w którym może się wiele wydarzyć. Na początku będę trenował bardzo lekko, kilka rodzajów aktywności mających na celu wzmocnienie mięśni całego ciała i adaptację do cięższego wysiłku. Jak wszystko dobrze się ułoży to w styczniu zacznę już konkretniejsze treningi. Jedną z wielu zmian będzie moje podejście, zwykle moje myśli wybiegały za bardzo w przód co często powodowało, że nie potrafiłem się skupić na konkretnym treningu i nie dawałem z siebie tyle ile mogłem. Zamierzam skupiać się na każdym pojedynczym treningu, realizować wszystkie założenia i nie myśleć o kolejnych treningach czy czekających mnie w przyszłości innych trudnościach. Regularny trening zaczynam 6 grudnia po prawie 7 tygodniowej przerwie. To najdłuższa przerwa od kilku lat, czasami trzeba odpuścić kilka tygodni by nie stracić całego lub kilku sezonów.