• Aktywność Ciężary

Gimnastyka 1

Czwartek, 6 grudnia 2018 · dodano: 09.12.2018 | Komentarze 0

Pierwsza aktywność która ma zapoczątkować moją długą i powolną drogę powrotu do formy. Przez najbliższe miesiące trenował będę wyłącznie w domu i muszę jak najlepiej wykorzystać ten czas. Jedną ze zmian będzie podniesienie liczby dni treningowych z 5 na 6. Dużą wagę przywiązywałem do regeneracji, w ostatnim sezonie nawet za dużą przez co niekiedy brakowało kilku treningów i forma przychodziła już po ważnym celu. Na początek postanowiłem poćwiczyć bez przyrządów. Gimnastyka zawsze mi dużo daje i nie raczej nie wykreślę jej z dyscyplin które służą mi przygotowaniu do sezonu.
Pierwszy raz jest zawsze ciężki, dobranie odpowiedniej liczby i intensywności ćwiczeń nie jest łatwe. Tym razem udało mi się dobrać niemal idealnie i wszystko zostało zrealizowane bez nieprzewidzianych konsekwencji.
Ćwiczenia wydają się banalne i z pozoru nie powinny mieć znaczenia i wpływu na formę rowerową. Bezpośrednio nie mają wpływu, są jednak dobrą podstawą oraz rozwijają te mięśnie które nie pracują podczas jazdy na rowerze.
Trzy proste ćwiczenia wystarczyły by się zmęczyć, brzuszki, pompki i przysiady.
Dobre rozciągnięcie mięśni po treningu i tradycyjne rolowanie spowodowały, że nie odczułem żadnych niepożądanych skutków ćwiczeń.