Podsumowanie 2 tygodnia 2019

Niedziela, 13 stycznia 2019 · dodano: 14.01.2019 | Komentarze 0

Czas szybko leci i już dwa tygodnie nowego roku za nami. Przez ostatni tydzień nie próżnowałem i regularnie trenowałem, w dalszym ciągu postawiłem na różnorodność i jedyną aktywnością która się powtórzyła była sesja na trenażerze. Przy okazji przetestowałem nową aplikację do treningu Rouvy która będzie idealnym uzupełnieniem dla treningów na trenażerze. Po raz kolejny nie zapomniałem o odpowiedniej regeneracji a małe detale wprowadzone do stosowanej od niedawna diety spowodowały, że podczas żadnego treningu nie brakowało energii i wszystkie ćwiczenia wyszły zgodnie z oczekiwaniami. Zwiększyłem nieco obciążenie oraz partie mięśni które rozwijałem podczas treningu siłowego.
1.Dane dotyczące wagi i innych parametrów wyglądały już nieco lepiej:

Udało się powstrzymać wzrost wagi i ustabilizować ją na poziomie z początku tygodnia. Przy okazji powoli zaczyna wzrastać masa mięśniowa, do poziomu z zeszłego roku brakuje jeszcze około 4 kilogramów.
2.Obciążenie treningowe podczas ostatniego tygodnia:

Przy bardzo małej ilości treningów rowerowych wzrost ATL czy CTL jest bardzo powolny. Nie chce zbytnio przesadzać z obciążeniem bo to może przynieść efekt odwrotny do oczekiwanego.
3.Wartości generowanych mocy podczas sesji treningowych:
a.Krótkie odcinki:

b.Dłuższe odcinki:

Moce z obu aktywności wyszły podobne pomimo zupełnie innej specyfiki poszczególnych treningów. Pierwsza sesja treningowa składała się z kilku odcinków z różną mocą a podczas drugiej trzymałem w miarę równą moc.
4.Intensywność treningów i moc znormalizowana:

Przy ustalonej mocy progowej w wysokości 200 Wat intensywność obu aktywności wyszła prawie 70 %. Ze względu na ten parametr intensywność sesji treningowych w porównaniu do poprzedniego tygodnia wzrosła o prawie 10 % co spowodowało wzrost zarówno TSS oraz pracy włożonej w trening.
5.Podsumowanie liczbowe ostatniego tygodnia:
a.Czas poszczególnych aktywności:

b.Podsumowanie z programu Golden Cheetach:

c.Wstępny rozpis na 3 tydzień 2019:

W kolejnym tygodniu chciałbym wydłużyć jeden trening na trenażerze by zdążyć przy okazji zaliczyć jakiś ciekawy podjazd w aplikacji Rouvy. Powoli zaczynam też inwestować w sprzęt, na razie nabyłem nowe koła i inne mniej ważne dodatki takie jak buty czy okulary.