• Aktywność Ciężary

Gimnastyka 8

Wtorek, 15 stycznia 2019 · dodano: 17.01.2019 | Komentarze 0

Trafił się pierwszy gorszy dzień od dłuższego czasu. Rano czułem się źle, nie miałem za bardzo apetytu a regularne uzupełnianie kalorii i substancji odżywczych jest podstawą do całkowitego powrotu i utrzymania zdrowia. Waga też pokazała mnij niż w poprzednich dniach, tętno spoczynkowe i temperatura w normie. Mam już sprawdzone receptury i środki które pomagają w takich sytuacjach. Jedną z nich jest częstsze spożywanie mniejszych posiłków a specjalne środki spowodowały, że już w południe odzyskałem normalny apetyt. Rano jeszcze chodziły mi po głowie myśli o zrobieniu dodatkowego dnia wolnego ale im bliżej końca dnia tym motywacja była coraz większa. Byłem trochę osłabiony ale nie wprowadziłem żadnych korekt do długości, ilości i intensywności ćwiczeń. Bolało dużo bardziej niż zwykle. Im dłużej ćwiczyłem tym gorzej się czułem. Z trudem dotarłem do końca treningu. Nawet podczas regeneracji za bardzo skupiłem się na bolących mięśniach zamiast na dokładnym i poprawnym wykonaniu określonych ćwiczeń.