Podsumowanie 3 tygodnia 2019

Niedziela, 20 stycznia 2019 · dodano: 20.01.2019 | Komentarze 0

Następny przepracowany tydzień. Cały czas bazuje na tych samych obciążeniach, boje się zwiększyć by nie przedobrzyć i na razie musi to wystarczyć. W dalszym ciągu czegoś brakuje bym mógł trenować na 100 % i nie odczuwać negatywnych skutków. Mój organizm obecnie jest tak rozregulowany i na razie muszę doprowadzić ciało do takiego stanu by jakakolwiek mocniejsza aktywność nie była zagrożeniem dla zdrowia. Musze dalej cierpliwie pracować nad tymi samymi elementami aż w końcu wszystko zatrybić i wtedy będę mógł skupić się tylko na treningach którymi będę w stanie budować formę. Na razie jest za wcześnie by rokować jak będzie wyglądał ten sezon.
1.W ostatnim tygodniu moja waga przedstawiała się następująco:

Waga dalej idzie w górę i przybliża się do optymalnej dla mnie wartości, zadowolony jestem także ze wzrostu masy mięśniowej. Przy takim wzroście już niedługo powinienem uzyskać wartość 48 kilogramów co jest dla mnie taką umowną wartością jaką przyjąłem na podstawie pomiarów z ostatnich 2 tygodni. Małe problemy jakie miałem w minionym tygodniu miały swoje odzwierciedlenie w temperaturze ciała podczas treningu. Redukcji uległa też zawartość tłuszczu. Wszystkie dane są orientacyjne, w rzeczywistości może tylko wyglądać inaczej.
2.Obciążenie treningowe podczas ostatniego tygodnia:

Bez zmiany obciążeń wzrost wartości ATL czy CTL jest bardzo powolny. Najważniejsze, że wartości idą co znajduje potwierdzenie w wartościach TSB.
3.Wartości generowanych w minionym tygodniu mocy:
3.1.Krótkie odcinki:

3.2.Długie odcinki:

Znacznych zmian w zakresie generowanych mocy nie było, na bardzo krótkich fragmentów zanotowałem spadek a przy długich odcinkach lekko poprawiłem swoje osiągi w odniesieniu do ubiegłego tygodnia.
4.Intensywność treningów:

Intensywność treningów nie wzrosła, dzięki dłuższym aktywnością zwiększyła się liczba TSS.
5.Podsumowanie liczbowe ostatniego tygodnia:
5.1.Czas poszczególnych aktywności:

5.2.Podsumowanie z programu Golden Cheetach:

5.3.Wstępny rozpis na 3 tydzień 2019:

Najbliższy tydzień będzie ostatnim tygodniem ogólnorozwojówki. Później nastąpi tydzień odpoczynku w którym przejdę po raz kolejny badania i jak wszystko będzie w porządku to spróbuję już zacząć normalnie trenować.
W dalszym ciągu aktualizuję ranking podjazdów, w poniedziałek pojawi się rejon Bieszczadów który będzie ostatnim w 3 części.