Podsumowanie 5 tygodnia 2019

Niedziela, 3 lutego 2019 · dodano: 04.02.2019 | Komentarze 0

Piąty tydzień nowego roku przeznaczyłem w dużej części na regeneracje przed pierwszym testem FTP. Aktywności było mało, parametry ciała zmieniły się nieznacznie a wyniki badań krwi wyszły dużo lepsze niż miesiąc temu. To wszystko dawało jakieś nadzieje na lepszą wydolność podczas testu a także trochę mocniejszych treningów w najbliższych tygodniach.
1.Dane o parametrach ciała:

Moja waga osiągnęła już poziom 65 kilogramów. Jest to wartość dla mnie optymalna. Jeszcze około kilograma zamierzam przybrać a później powoli schodzić do wagi przy której osiągałem najlepsze rezultaty czyli między 63 a 64 kilogramy. Wzrost wagi w ostatnim tygodniu rozłożył się proporcjonalnie, najwięcej przybrałem na masie mięśniowej bo 200 gram a po 100 gram tłuszczu oraz tzw. Masy trzewnej która przy braku dostatecznej energii w mięśniach jest spalana. Dane są bardzo orientacyjne.

Gwałtowny wzrost ATL jest skutkiem dwóch mocnych aktywności na koniec tygodnia. Dzięki temu CTL podniosło się o 3 w odniesieniu do początku tygodnia. Wartość TSB powoli rosła osiągając wartość 2 w sobotę. Po mocnym treningu spadła znowu do takiej samej wartości jak na starcie tygodnia.
3.Wygenerowane wartości mocy:
3.1.Krótkie fragmenty:

Podczas treningu podczas którego próbowałem wykonać profil mocy osiągnąłem najlepsze wartości mocy w każdym z krótkich odcinków czasowych. Zabrakło próby 5-10 sekundowej i ta wartość nie jest chyba moją maksymalną.
3.2.Dłuższe odcinki:

Dzięki przeprowadzonym testom poprawiłem najlepsze tegoroczne wyniki w czasie 5-30 minut. Wszystkie jazdy były krótsze niż godzina wiec mocy z 60 minut nie zanotowałem.
4.Intensywność treningów:

Pierwsza aktywność rowerowa w ostatnim tygodniu była jazdą regeneracyjną i stad wszystkie dane bardzo niskie. Podczas kolejnych wykonywałem testy na ustalenie m.in. progu FTP i wartości wyszły bardzo duże. Oszacowany przeze mnie miesiąc temu próg FTP był zdecydowanie niższy niż uzyskany w teście. Wartości ponad 110 % FTP nie uzyskiwałem nawet na najlepszych czasówkach w ubiegłym roku.
5.Podsumowanie liczbowe:
5.1.Czas wszystkich aktywności:

5.2.Dane z programu Golden Cheetach:

5.3.Wstępny rozpis na 6 tydzień 2019:

Plan na ten tydzień może ulec zmianie, nie wiem kiedy będę miał dobry trenażer.