Podsumowanie 10 tygodnia 2019

Niedziela, 10 marca 2019 · dodano: 13.03.2019 | Komentarze 0

Miniony tydzień był najlepszy pod względem czasu przeznaczonego na trening. Podczas treningów wytrzymałościowych sugerowałem się strefami mocy a także kadencją. Z każdym treningiem czułem się nieco lepiej, na razie tego nie widać w osiągach ale na pewno wszystko idzie w dobrą stronę. Zasłoną dymną jest także sprzęt który wymaga już serwisu, wyciągnięty łańcuch i zużyte opony to tylko niektóre z coraz gorzej działających elementów w rowerze. Już niedługo przesiądę się na lepszy sprzęt na którym będę trenował i startował w sezonie.
1.Moja waga ustabilizowała się na dobrym jak na marzec poziomie:

Po ostatnim teście FTP liczba TSS podczas poszczególnych treningów zwiększyła się. Miało to wpływ na wartości ATL i CTL. Na razie wzrost tych wartości jest powolny ale z czasem linie formy osiągną poziom przy którym moja forma będzie dobra a TSB nie będzie spadać poniżej 0.
3.Osiągnięte wartości mocy:
3.1.Krótki czas:

3.2.Dłuższy czas:

Moce jakie generowałem w minionym tygodniu były na bardzo podobnym poziomie. Większość treningów była typowo tlenowa a maksymalne wyniki osiągnąłem podczas treningu siłowego.
4.Intensywność treningów:

Wszystkie dane w tej tabeli osiągnęły takie wartości dzięki dużej objętości poszczególnych treningów. Doskonale widać to w rubryce „ Relative Intensity” co oznacza, że moc znormalizowana ani razu nie przekroczyła 70 % co odpowiada treningowi typowo wytrzymałościowemu.
5.Podsumowanie liczbowe:
5.1.Czas poszczególnych aktywności:

5.2.Podsumowanie z programu Golden Cheetach:
5.2.1.Dane ogólne:

5.2.2.Czas w strefach treningowych:

5.2.3.Dane o poszczególnych aktywnościach:

5.3.Wstępny rozpis na 11 tydzień 2019:
W następnym tygodniu będę kontynuował treningi wytrzymałościowe. Myślę, że znajdzie się także czas na ćwiczenia ogólnorozwojowe. Pod koniec tygodnia chciałbym już zacząć trenować na lżejszym rowerze. Nie planuje konkretnej liczby i objętości treningów. Przy dobrym rozplanowaniu i sprzyjających warunkach powinno wpaść 10-20 godzin, im więcej tym lepiej.