Podsumowanie 11 tygodnia 2019

Niedziela, 17 marca 2019 · dodano: 18.03.2019 | Komentarze 0

Następny dosyć ciężki tydzień treningowy zakończony. Czasu na trening mogłem poświecić nieco więcej ale poza weekendem nie miałem dnia wolnego w pracy i wyszło prawie na to samo. Na początku tygodnia czułem się nieźle, później było już gorzej. Nie znam dokładnych przyczyn takiego stanu rzeczy ale wiem, że popełniłem kilka błędów które w połączeniu z moimi niedawnymi problemami zdrowotnymi i moimi przygodami z lat ubiegłych a także obecną dyspozycją dało taki a nie inny efekt. Być może uda się wyeliminować wszystkie problemy w najbliższym czasie a być może potrwa to trochę dłużej.
1. Moja waga w minionym tygodniu:

Waga wahała się w ostatnim tygodniu, nie było zbytniej regularności w posiłkach i to wpłynęło na niedokładny pomiar.
2. Obciążenie treningowe:

W minionym tygodniu trenowałem gównie wytrzymałość. Wpłynęło to na wzrost wartości ATL i CTL.
3. Najlepsze wartości mocy:
3.1. Krótkie odcinki:

3.2. Dłuższe odcinki:

Maksymalne wartości mocy w minionym tygodniu były bardzo podobne jak w poprzednim tygodniu. Na większy progres trzeba będzie poczekać.
4. Intensywność treningów:

Podczas treningów wytrzymałościowych generowałem podobną moc, potwierdzone jest to przez wartości mocy ( xPower ) o intensywności. Liczba TSS i praca wykonana zależy od czasu aktywności. Udało się zrobić pierwszy trening z liczbą TSS przekraczającą 200. Na dzień dzisiejszy optymalnie czuje się po treningach z TSS 50-150. Podniesienie tej wartości powinno nastąpić w ciągu najbliższych 4-5 tygodni.
5. Podsumowanie liczbowe:
5.1. Czas wszystkich aktywności:

5.2. Podsumowanie z programu Golden Cheetach:
5.2.1. Podsumowanie ogólne:

5.2.2. Czas w strefach:

5.2.3. Podsumowanie szczegółowe:

5.3. Wstępny rozpis na 12 tydzień 2019:
Najbliższy tydzień będzie wyglądał podobnie jak ubiegły. Planuje głównie treningi wytrzymałościowe, być może znajdzie si czas na trening siłowy lub ogólnorozwojowy. Nie planuje dokładnego czasu, objętość 10-20 godzin będzie dobrym wynikiem.
6. Porównanie linii formy pomiędzy 2018 a 2019:

Porównanie tych wyników nie jest w żaden sposób miarodajne. W ubiegłym roku zacząłem korzystać z programu Golden Cheetach. Objętość treningów na początku 2018 była dużo większa niż w 2019 a uwzględniane były tylko wartości TSS z treningów rowerowych a w tym roku także aktywności ogólnorozwojowe. Kilkutygodniowej przerwy w treningach i okresu z mniejszą ilością i intensywnością treningów nie da się nadrobić w krótkim czasie. Tabela obrazuje, ze jestem w podobnej formie jak w styczniu ubiegłego roku i tak też to odczuwam. Daje sobie czas do końca kwietnia na zbudowanie i wzmocnienie podstaw i zobaczę jak to będzie wyglądało teoretycznie ( dane w tabeli ) i praktycznie ( forma i odczucia ).