Podsumowanie 15 tygodnia 2019

Niedziela, 14 kwietnia 2019 · dodano: 15.04.2019 | Komentarze 0

Miniony tydzień był kolejnym bardzo dobrze przepracowanym okresem. Swoje zrobiła pogoda a także brak czasu i wypadły dwa treningi. Zastąpiłem je innymi aktywnościami, najważniejsze treningi jakie chciałem zrobić zostały przeprowadzone. Zaczynam wprowadzać coraz więcej mocnych akcentów, jestem już solidnie rozjeżdżony i mogę zacząć pracować nad formą startową. Najbardziej zadowolony jestem z niedzielnej jazdy, długa trasa w dobrym tempie i bez kryzysu a także w ciekawych terenach. Po raz ostatni w tamtym rejonie byłem około 8 lat temu, w tamtym czasie dosyć często jeździłem podobne trasy i w rejonie Olkusza, Krzeszowic pojawiałem się kilka razy. Była okazja by powspominać te dawne, inne i na swój sposób dobre czasy. W ostatnich latach miałem klapki na oczach i widziałem tylko wyścigi, krótkie treningi i inne rzeczy które z roku na rok stawały się coraz bardziej monotonne i cieszę się, że udało mi się po części nawiązać do dawnych czasów. W ostatnich latach zaliczałem maksymalnie dwie ciekawe trasy w ciągu roku a w tym mam już na koncie trzy długie i ciekawe trasy i być może jeszcze kilka podobnych dystansów zaliczę. Na tak długiej trasie sprawdziły się spodenki Ultimate z dobrą i wygodną wkładką oraz minimalnie zmienione ustawienia roweru. Na gorszych kolach jechało się mniej przyjemnie niż na karbonowych stożkach.
1.Waga w ostatnim tygodniu:

Przez kilka luźniejszych dni bez mocnych treningów moja waga poszła nieco w górę.

Trzy dobre treningi spowodowały kolejny wzrost CTL i ATL a TSB w dalszym ciągu jest niższe niż 0.
3.Najlepsze wartości mocy:
3.1.Krótkie odcinki:

3.2.Dłuższe odcinki:

Większego progresu w generowanych mocach nie odnotowałem.
4.Intensywność treningów:

Podczas najdłuższego treningu zbliżyłem się do 400 TSS. Odkąd korzystam z miernika mocy jest to najlepszy odnotowany wynik.
5.Podsumowanie liczbowe:
5.1.Podsumowanie z programu Golden Cheetach:
5.1.1.Podsumowanie ogólne:

5.1.2.Czas w strefach:

5.1.3.Podsumowanie szczegółowe:

5.2.Wstępny rozpis na 16 tydzień 2019:
Najbliższy tydzień nie przyniesie rewolucji w treningach. Chciałbym zaliczyć jakiś dłuższy podjazd taki jak np. Równica oraz jedną około 5 godzinną trasę z masą podjazdów i mocniejszych akcentów. W dalszym ciągu będę pracował nad siłą i dyspozycją na podjazdach. Pogoda ma być znacznie lepsza niż w ubiegłym tygodniu co powinno sprzyjać treningom.
Pierwszy start będę chyba musiał przełożyć na maj. W przyszłym tygodniu muszę wyjechać na kilka dni a mam w planie test FTP który uda się przeprowadzić dopiero w niedzielę. Po trzech tygodniach solidnego treningu odpoczynek dobrze mi zrobi.