Podsumowanie 19 tygodnia 2019

Niedziela, 12 maja 2019 · dodano: 19.05.2019 | Komentarze 0

Następny dobry tydzień zakończony. Nie udało się przeprowadzić wszystkich treningów, za mało czasu poświeciłem na podjazdy i będzie tego brakować w kolejnych tygodniach. Pogoda znowu płatała figle i przez to w ciągu jednego dnia zrobiłem dwa mocne treningi. Rozpocząłem już sezon startowy. Pierwszy wyścig zwykle dla mnie jest wielką niewiadomą. Podszedłem do niego jak do normalnego treningu i zupełnie nie skupiałem się na wyniku. Zauważyłem, że poziom sportowy w tym roku znowu jest wyższy a kilku zawodników zrobiło bardzo wyraźny progres w porównaniu do ubiegłego roku. Postawione cele zrealizowałem częściowo. Zrobiłem solidną rozgrzewkę co często się nie udawało. Udało się przejechać cały wyścig bez pecha i większych problemów ze sprzętem. Dyspozycja dnia nie była najlepsza więc i podjazdy nie szły tak jak oczekiwałem. W grupie udało się trochę popracować, chociaż myślałem, że w tej kwestii uda się zrobić więcej. Nie tracę już tak dużo na zjazdach oraz pewniej się czuje w większej grupie. Popełniłem kilka błędów taktycznych które spowodowały, że pod koniec odjechała mi fajna grupa. Wiele więcej tego dnia zrobić nie mogłem i dlatego jestem zadowolony. Lepszego początku sezonu nie oczekiwałem, treningi zaczynają przynosić efekty i na ważniejszych wyścigach powinno to być widoczne.
1.Waga w minionym tygodniu:

Waga nieco poszła w dół i dzięki temu lepiej czuje się na podjazdach.

W dalszym ciągu mocno trenuje aby zwiększyć wartość CTL. Do optymalnej wartości sporo brakuje i dlatego TSB jest dosyć niskie.
3.Wygenerowana moc:
3.1.Krótkie odcinki:

3.2.Dłuższe odcinki:

W dalszym ciągu treningi są różnorodne. Krótkie zrywy lepiej wychodziły na treningach a najdłuższe podczas wyścigu.
4.Intensywność treningów:

Aby osiągnąć zaplanowaną ilość TSS musiałem trochę pokombinować i w ciągu dnia zrobić dwa treningi.
5.Podsumowanie liczbowe:
5.1.Podsumowanie z programu Golden Cheetach:
5.1.1.Podsumowanie ogólne:

5.1.2.Czas w strefach:

5.1.3.Podsumowanie szczegółowe:

5.2.Wstępny rozpis na 20 tydzień 2019:
W najbliższym tygodniu nie będę mógł poświecić zbyt dużo czasu na trening. Ograniczę się do trzech krótkich treningów w tygodniu i dwóch dłuższych w weekend. Pogoda nie zapowiada się optymistycznie i słuszną opcją będzie skorzystanie z trenażera. Wszystkie treningi będą specjalistyczne: m.in. ostatni trening z powtórzeniami na siłę czy powtórzenia w 6 strefie mocy.
5.3.Podjazdy zaliczone w minionym tygodniu:

Dyspozycja na podjazdach wygląda już lepiej ale do optymalnej jeszcze brakuje.