Info
Ten blog rowerowy prowadzi PiotrKukla2 z miasteczka Bielsko-Biała. Mam przejechane 229777.38 kilometrów w tym 8243.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 25.36 km/h i się wcale nie chwalę.Suma podjazdów to 2421965 metrów.
Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2024, Sierpień33 - 0
- 2024, Lipiec31 - 0
- 2024, Czerwiec33 - 0
- 2024, Maj34 - 0
- 2024, Kwiecień32 - 0
- 2024, Marzec31 - 0
- 2024, Luty20 - 0
- 2024, Styczeń30 - 0
- 2023, Grudzień10 - 0
- 2023, Listopad12 - 0
- 2023, Październik16 - 0
- 2023, Wrzesień29 - 0
- 2023, Sierpień32 - 0
- 2023, Lipiec32 - 0
- 2023, Czerwiec30 - 0
- 2023, Maj37 - 0
- 2023, Kwiecień29 - 0
- 2023, Marzec25 - 0
- 2023, Luty28 - 0
- 2023, Styczeń32 - 0
- 2022, Grudzień34 - 0
- 2022, Listopad28 - 0
- 2022, Październik22 - 0
- 2022, Wrzesień28 - 0
- 2022, Sierpień33 - 0
- 2022, Lipiec34 - 0
- 2022, Czerwiec35 - 0
- 2022, Maj41 - 0
- 2022, Kwiecień34 - 0
- 2022, Marzec32 - 0
- 2022, Luty26 - 0
- 2022, Styczeń38 - 0
- 2021, Grudzień38 - 0
- 2021, Listopad34 - 0
- 2021, Październik29 - 0
- 2021, Wrzesień32 - 0
- 2021, Sierpień38 - 0
- 2021, Lipiec30 - 3
- 2021, Czerwiec32 - 6
- 2021, Maj28 - 6
- 2021, Kwiecień30 - 0
- 2021, Marzec34 - 4
- 2021, Luty33 - 0
- 2021, Styczeń35 - 0
- 2020, Grudzień34 - 3
- 2020, Listopad19 - 0
- 2020, Październik32 - 1
- 2020, Wrzesień34 - 1
- 2020, Sierpień38 - 1
- 2020, Lipiec33 - 2
- 2020, Czerwiec34 - 0
- 2020, Maj37 - 1
- 2020, Kwiecień38 - 0
- 2020, Marzec41 - 0
- 2020, Luty38 - 0
- 2020, Styczeń44 - 0
- 2019, Grudzień43 - 1
- 2019, Listopad43 - 0
- 2019, Październik33 - 0
- 2019, Wrzesień32 - 1
- 2019, Sierpień38 - 0
- 2019, Lipiec33 - 0
- 2019, Czerwiec34 - 1
- 2019, Maj36 - 0
- 2019, Kwiecień36 - 0
- 2019, Marzec37 - 1
- 2019, Luty29 - 1
- 2019, Styczeń34 - 0
- 2018, Grudzień27 - 3
- 2018, Listopad1 - 0
- 2018, Październik14 - 0
- 2018, Wrzesień24 - 2
- 2018, Sierpień26 - 3
- 2018, Lipiec27 - 2
- 2018, Czerwiec29 - 1
- 2018, Maj27 - 3
- 2018, Kwiecień25 - 3
- 2018, Marzec28 - 0
- 2018, Luty32 - 3
- 2018, Styczeń34 - 1
- 2017, Grudzień30 - 1
- 2017, Listopad16 - 1
- 2017, Październik18 - 6
- 2017, Wrzesień19 - 0
- 2017, Sierpień25 - 1
- 2017, Lipiec26 - 2
- 2017, Czerwiec24 - 1
- 2017, Maj26 - 5
- 2017, Kwiecień25 - 0
- 2017, Marzec20 - 2
- 2017, Luty33 - 2
- 2017, Styczeń21 - 0
- 2016, Grudzień32 - 0
- 2016, Listopad22 - 0
- 2016, Październik8 - 0
- 2016, Wrzesień15 - 4
- 2016, Sierpień20 - 1
- 2016, Lipiec22 - 0
- 2016, Czerwiec24 - 1
- 2016, Maj16 - 0
- 2016, Kwiecień19 - 0
- 2016, Marzec23 - 1
- 2016, Luty26 - 0
- 2016, Styczeń24 - 1
- 2015, Grudzień26 - 0
- 2015, Listopad16 - 0
- 2015, Październik17 - 1
- 2015, Wrzesień16 - 2
- 2015, Sierpień23 - 5
- 2015, Lipiec19 - 0
- 2015, Czerwiec20 - 0
- 2015, Maj22 - 2
- 2015, Kwiecień24 - 0
- 2015, Marzec23 - 2
- 2015, Luty20 - 0
- 2015, Styczeń5 - 0
- 2014, Grudzień19 - 0
- 2014, Listopad11 - 0
- 2014, Październik15 - 2
- 2014, Wrzesień15 - 1
- 2014, Sierpień19 - 0
- 2014, Lipiec24 - 1
- 2014, Czerwiec17 - 0
- 2014, Maj19 - 0
- 2014, Kwiecień30 - 0
- 2014, Marzec30 - 0
- 2014, Luty24 - 1
- 2014, Styczeń22 - 0
- 2013, Grudzień26 - 3
- 2013, Listopad9 - 0
- 2013, Październik30 - 0
- 2013, Wrzesień20 - 0
- 2013, Sierpień28 - 0
- 2013, Lipiec31 - 1
- 2013, Czerwiec20 - 0
- 2013, Maj22 - 0
- 2013, Kwiecień21 - 0
- 2013, Marzec21 - 0
- 2013, Luty25 - 0
- 2013, Styczeń23 - 0
- 2012, Grudzień11 - 0
- 2012, Listopad11 - 0
- 2012, Październik9 - 0
- 2012, Wrzesień20 - 0
- 2012, Sierpień19 - 1
- 2012, Lipiec27 - 1
- 2012, Czerwiec27 - 0
- 2012, Maj19 - 0
- 2012, Kwiecień26 - 0
- 2012, Marzec22 - 1
- 2012, Luty13 - 0
- 2012, Styczeń23 - 5
- 2011, Grudzień16 - 1
- 2011, Listopad22 - 0
- 2011, Październik35 - 0
- 2011, Wrzesień39 - 0
- 2011, Sierpień39 - 7
- 2011, Lipiec41 - 7
- 2011, Czerwiec40 - 9
- 2011, Maj41 - 13
- 2011, Kwiecień35 - 29
- 2011, Marzec37 - 10
- 2011, Luty21 - 4
- 2011, Styczeń5 - 4
- 2010, Grudzień23 - 4
- 2010, Listopad46 - 16
- 2010, Październik47 - 11
- 2010, Wrzesień15 - 9
- 2010, Sierpień37 - 14
- 2010, Lipiec71 - 8
- 2010, Czerwiec56 - 3
- 2010, Maj40 - 1
- 2010, Kwiecień43 - 2
- 2010, Marzec25 - 0
- 2010, Luty7 - 0
- 2010, Styczeń2 - 0
- 2009, Grudzień17 - 0
- 2009, Listopad35 - 0
- 2009, Październik48 - 0
- 2009, Wrzesień34 - 1
- 2009, Sierpień43 - 0
- 2009, Lipiec40 - 0
- 2009, Czerwiec37 - 0
- 2009, Maj46 - 0
- 2009, Kwiecień42 - 0
- 2009, Marzec17 - 0
- 2009, Luty9 - 0
- 2009, Styczeń7 - 0
- 2008, Listopad6 - 0
- 2008, Październik30 - 0
- 2008, Wrzesień35 - 0
- 2008, Sierpień27 - 0
- 2008, Lipiec31 - 0
- 2008, Czerwiec28 - 0
- 2008, Maj31 - 0
- 2008, Kwiecień28 - 1
- 2008, Marzec26 - 0
- 2008, Luty25 - 0
- 2008, Styczeń14 - 0
- 2007, Maj5 - 0
- 2007, Kwiecień18 - 0
- 2007, Marzec21 - 0
- 2007, Luty10 - 2
- 2003, Listopad1 - 0
Podsumowanie 20 tygodnia 2019
Niedziela, 19 maja 2019 · dodano: 24.05.2019 | Komentarze 0
Ostatni tydzień był bardzo ciężki. Pogoda nie bardzo przypominała maj, dodatkowo miałem dużo innych obowiązków które kosztowały mnie sporo czasu i sił, w związku z tym nie mogłem poświecić dużo uwagi na trening. Mimo wszystko udało się podczas treningów uzbierać po raz trzeci z rzędu 700 TSS podczas całego tygodnia. Pomijając fakt, że aż dwa treningi zmuszony byłem zrobić na trenażerze to jestem zadowolony z przebiegu całego okresu treningowego. Podczas wszystkich aktywności postawiłem na intensywność. Zrezygnowałem z treningu tlenowego a poza tym znalazło się miejsce na ćwiczenia w różnych strefach mocy. Każdy trening jest równie ważny w kontekście startów w dalszej części sezonu. Po kilku miesiącach treningu moja forma uległa znacznemu polepszeniu. Coraz lepiej radze sobie na podjazdach, zjazdy wyglądają dużo lepiej niż wcześniej a dynamika mojego ciała jest znacznie lepsza niż w ubiegłym roku. Na razie zaliczyłem zaledwie jeden start i nie miałem okazji przekonać się na ile to wystarcza. Liczby mówią, że powinienem być skuteczniejszy na finiszach a prawdę powie dopiero wyścig w którym nastawie się na walkę na finiszu lub krótszych odcinkach.
1.Waga w poszczególnych dniach:
Waga osiąga już wartości startowe. Teraz potrzeba stabilizacji i będzie dobrze.
2.Obciążenie treningowe:
Pod koniec tygodnia czułem już skumulowane zmęczenie. Odpoczynek jest wskazany.
3.Najlepsze wartości mocy:
3.1.Krótkie odcinki:
3.2.Dłuższe odcinki:
Duża różnorodność treningów spowodowała różnice w generowanej mocy. Nie starałem się za wszelką cenę wygenerować maksymalnej mocy w poszczególnych czasach.
4.Intensywność treningów:
Odpowiednio dobrane obciążenie i długość treningów pozwoliły przeprowadzić piec dobrych treningów.
5.Podsumowanie liczbowe:
5.1. Podsumowanie z programu Golden Cheetach:
5.1.1. Podsumowanie ogólne:
5.1.2.Czas w strefach:
5.1.3. Podsumowanie szczegółowe:
5.2.Wstępny rozpis na 21 tydzień 2019:
Najbliższy tydzień poświęcam na odpoczynek. W sobotę pierwszy ważniejszy start i tak się złożyło, że nastąpi po kilku dniach odpoczynku. Przez ostatnie trzy tygodnie trenowałem solidnie i ciężko, są rzeczy które mogłem zrobić lepiej, ale dobrze jest jak jest. Wyścig w innym towarzystwie niż zwykle będzie nowym, ciekawym i ma nadzieję dobrym doświadczeniem które zaowocuje w przyszłości. Chce spróbować czegoś nowego a jedyną niewiadomą jaka była przed tym startem był dystans. Zostaje przy wybranym wcześniej a na dłuższe przyjdzie jeszcze czas. Wynik będzie sprawą drugorzędną, skupie się na utrzymaniu jak najlepszej grupy, trzymaniu odpowiedniego tempa, umiejętnym dawkowaniu jedzenia i picia oraz taktyce a jak wszystko zagra jak należy to może powalczę o pozycję i spróbuję coś ugrać. Wybrałem ten wyścig świadomie, pomimo faktu, że miałem do wyboru taki na którym mógłbym pokazać się z równie dobrej strony lecz na krótszym dystansie i dużo łatwiejszej trasie na której walka toczy się w bardziej liczebnych grupach co mi niezbyt pasuje. Po tym wyścigu zamierzam przeprowadzić kolejny trening z kilkoma podjazdami i ponad 2000 m. Kolejne tygodnie będą ciężkie, sporo jazdy po górach, szlifowanie podjazdów, zjazdów, pokonywania zakrętów oraz powtórzenia w różnych strefach. Wszystko w celu jak najlepszego przygotowania do TRR.
5.4.Podjazdy zaliczone w minionym tygodniu:
Udało się zaliczyć sporo podjazdów w tym aż trzy nowe. Moja dyspozycja wygląda lepiej a czasy są lepsze niż w poprzednich tygodniach. Wychodzi na to, że najlepiej radze sobie na odcinkach z wysokim nachyleniem, nie sprawiają mi one większych problemów a fakt, ze potrafię jeździć na każdej kadencji i posiadam bardzo szeroki wachlarz przełożeń niewątpliwie temu sprzyja. Jest to jeden z moich atutów a biorąc pod uwagę fakt, że na kilku ważnych wyścigach przeważać będą podjazdy o wysokim nachyleniu może mi pomóc i dodać skrzydeł i zdecydowanie mogę na „ściankach” szukać swoich szans.