Podsumowanie 22 tygodnia 2019

Niedziela, 2 czerwca 2019 · dodano: 07.06.2019 | Komentarze 0

Miniony tydzień był kolejnym w którym nie miałem zbyt dużo czasu. Udało się zaliczyć cztery dobre treningi a z powodu pogody wypadł tylko jeden. Skupiłem się przede wszystkim na wyższych strefach mocy i udało się zrobić sporo dobrych powtórzeń. Nie brakło czasu na podjazdy i szlifowanie techniki zjazdu. Zaliczyłem kilka nowych i trudnych podjazdów. Dobrze czuje się na ściankach ale gdy nachylenie przekracza 20 % to trochę brakuje i jazda przypomina męczarnię. Na szczęście na wyścigach nie będzie zbyt dużej ilości takich podjazdów. Na razie jestem na dobrej drodze i zaczynam jeden z ostatnich etapów przygotowań do TRR. Z dystansem nie mam problemów, równa jazda też ich nie stwarza, rezerwy są w podjazdach i zjazdach.
1.Waga w ostatnim tygodniu:

Równa waga w ostatnim czasie sprzyja stabilizacji formy.

Po okresie odpoczynku wróciłem do treningów. Duże obciążenie w ostatnim czasie wpłynęło na wzrost ATL i CTL a przy obecnym poziomie wytrenowania TSB wyszło bliższe zera niż wcześniej przy podobnym obciążeniu.
3.Wygenerowane wartości mocy:
3.1.Krótkie odcinki:

3.2.Dłuższe odcinki:

Większych różnic w mocach nie zaobserwowałem. Skupiłem się na powtórzeniach w danej strefie i w tym zakresie udało się zrobić postęp.
4.Intensywność treningów:

Wszystkie treningi były intensywne. Różniły się długością oraz charakterystyką.
5.Podsumowanie liczbowe:
5.1.Podsumowanie z programu Golden Cheetach:
5.1.1.Dane ogólne:

5.1.2.Czas w strefach:

5.1.3.Dane szczegółowe:

5.2.Wstępny rozpis na 23 tydzień 2019:
Dużych zmian w treningach nie będzie. Nie zapowiada się abym miał więcej czasu i znowu skupie się na intensywności. Chyba nie zdecyduje się na treningowy start w zawodach i zastąpię go solidnym treningiem w górach. Z takich treningów czerpie dużą przyjemność a dodatkowo wpływają one korzystanie na formę a przy wyścigach w jakich zamierzam startować są one niezbędne.
5.3.Podsumowanie podjazdów:

Wpadło kilka nowych podjazdów oraz jeden rekord czasowy na podjeździe który nigdy mi nie leżał.