Podsumowanie 23 tygodnia 2019

Niedziela, 9 czerwca 2019 · dodano: 21.06.2019 | Komentarze 0

Jeden z najlepszych pod względem treningowym tydzień zakończony. Niewiele zabrakło do 1000 TSS z powodu konieczności skrócenia jednego treningu. Podczas sesji treningowych skupiałem się na konkretnych rzeczach I mogę powiedzieć, że poszczególne elementy układanki wyglądają coraz lepiej. Nie jestem jeszcze w najwyższej formie chociaż niewiele już brakuje. Zbliża się najbardziej intensywny jeżeli chodzi o starty okres w sezonie i w przeciągu kilku najbliższych tygodni przekonam się gdzie jest moje miejsce w szeregu. Pomimo dużego postępu od początku sezonu do najlepszych wciąż brakuje sporo. Pogoda w dalszym ciągu zaskakuje, niedawne ulewne deszcze zostały zastąpione przez egipskie upały I towarzyszące im burze . Po moich ostatnich perypetiach zdrowotnych nie jest to dla mnie zbyt komfortowa sytuacja.
1.Informacje o wadze:

Tak stabilnej wagi nie miałem od lipca zeszłego roku czyli od momentu gdy moja zeszłoroczna forma zaczęła spadać.

Bardzo intensywny tydzień poskutkował najwyższym ATL w czasie mojej przygody z pomiarem mocy. Wpłynęło to korzystanie na CTL oraz spowodowało spore zmęczenie organizmu co widać dobrze po wartościach TSB.
3.Najlepsze wartości mocy:
3.1.Krótkie odcinki:

3.2.Dłuższe momenty:

Duża różnorodność treningów spowodowała różny rozkład mocy. Udało się poprawić najlepszą tegoroczną moc godzinną oraz chwilową. Pozostałe wartości również wyglądają bardzo dobrze.
4.Intensywność treningów:
Podczas treningów stawiałem raczej na intensywność. Znalazło się miejsce na kilka różnych, specjalistycznych treningów oraz tradycyjny rozjazd na trudniejszej trasie. Po raz kolejny udało się osiągnąć ponad 300 TSS podczas jednej aktywności. Cieszy fakt, że jestem w stanie powtarzać takie treningi co jakiś czas. Staram się trenować jak najwięcej w górach z dużą ilością przewyższeń.
5.Podsumowanie liczbowe:
5.1.Podsumowanie z programu Golden Cheetach:
5.1.1.Podsumowanie ogólne:

5.1.2.Czas w strefach:

5.1.3.Podsumowanie szczegółowe:

5.2.Wstępny rozpis na 24 tydzień 2019:
Najbliższy tydzień poświęcam na ostatnie już szlify formy przed zbliżającymi się wyścigami. Największe rezerwy mam w wyższych strefach mocy i nad nimi zamierzam popracować. Planowany start w zawodach będzie kontrolą nie tylko formy ale i przygotowania ogólnego, sprzętu, techniki, taktyki, schematu żywienia i radzenia sobie w trudnych warunkach. Będzie to ostatni i ważny sprawdzian przed zasadniczą częścią sezonu 2019.