Podsumowanie 28 tygodnia 2019

Niedziela, 14 lipca 2019 · dodano: 18.07.2019 | Komentarze 0

Kolejny niezbyt dobry tydzień. Od początku nic się nie układało. Po dobrym weekendzie pojawiło się przeziębienie z którym walczyłem aż do piątku gdy popuściło na tyle, że mogłem w spokoju przygotować się do startu w TRR. Po dwóch dniach na rowerze następna okazja trafiła się dopiero w piątek i mogłem chociaż przetestować sprzęt. Po raz kolejny moje przygotowania do wyścigu były szybkie, stresujące a sam start stał pod dużym znakiem zapytania. W sumie tak wygląda cały ten rok dla mnie, nie mam na nic czasu a bez tego większość rzeczy staje się trudna i efekty są inne niż by się oczekiwało. Mimo wszystko jestem zadowolony, zrealizowałem swoje cele i trzema ostatnimi startami czyli Pętlą Beskidzką, Czasówką oraz Tatrą Road Race mam już sezon rozliczony. Trafiłem z formą w odpowiednim czasie a kolejne tygodnie czy miesiące przeznaczam na bardziej luźną formę kolarstwa. Jak czas pozwoli to zaliczę jeszcze kilka wyścigów a głównym celem będzie czerpanie przyjemności z jazdy, przeznaczę ten czas także na inne sprawy które obecnie zabierają mi bardzo dużo czasu i jak się wszystko poukłada to do następnego sezonu będę się przygotowywał mając dużo więcej luzu oraz czasu jaki będę mógł poświecić na trening.
1.Waga w ostatnim tygodniu:

Zaobserwowałem bardzo dziwne zjawisko. Przez cały tydzień moja waga nie drgnęła ani trochę. Zmieniły się niektóre dane ale tylko w dniach w których nie byłem aktywny fizycznie.

Wartości ATL, CTL znowu zmieniały swoje wartości. Mała ilość treningów spowodowała, że pomimo intensywnego wyścigu TSB utrzymało wartość dosatnią.
3.Wygenerowane wartości mocy:
3.1.Krótkie odcinki:

3.2.Dłuższe odcinki:

Wartości mocy jakie wygenerowałem nie są imponujące, mimo wszystko dało to niezłe osiągniecia podczas wyścigu i dlatego nie będę wyciągał wniosków na podstawie mocy. Nie mając pełnych danych nie jestem w stanie powiedzieć czy dałem z siebie wszystko.
4.Intensywność treningów:

Na wyścigu uzyskałem dobrą moc znormalizowaną. Z części z której mam dane wynika, że jechałem podobnie jak podczas Pętli Beskidzkiej. Później czułem, że jadę podobnie i myślę, że moc była tylko niewiele niższa. Tydzień w sumie był bardzo luźny i pozostałe wyniki nie nadają się do analizy.
5.Podsumowanie liczbowe:
5.1.Podsumowanie z programu Golden Cheetach:
5.1.1.Podsumowanie ogólne:

5.1.2.Czas w strefach:

5.1.3.Podsumowanie szczegółowe:

5.2.Wstępny rozpis na 29 tydzień 2019:
Po ciężkim okresie treningowym i najważniejszym wyścigu w tym roku zasłużyłem na odpoczynek. Mam nadzieje, że uda się więcej pojeździć ale jazdy będą spokojne, głównie w 1 czy 2 strefie. Jak czas pozwoli to kontrolnie wystartuję w kilkukilometrowej czasówce.
5.3.Podsumowanie podjazdów:

Zaliczyłem kilka nowych podjazdów a na innych udało mi się poprawić najlepsze czasy.