Podsumowanie 33 tygodnia 2019

Niedziela, 11 sierpnia 2019 · dodano: 21.08.2019 | Komentarze 0

Bardzo intensywny tydzień. Wykorzystałem w pełni czas urlopu i codziennie siedziałem na rowerze co nie zdarzyło mi się dawno bo zwykle miałem przynajmniej jeden dzień w tygodniu zupełnie wolny od roweru. Mocne jednostki treningowe przeplatałem zwykłymi treningami wytrzymałościowymi a także luźnymi jazdami w 1 strefie. Pracowałem zarówno nad zjazdami jak i podjazdami, ponadto skupiłem się na udoskonalaniu różnych technik, np. szybkie wyciąganie jedzenia z kieszonki czy szybsze wchodzenie w zakręty. Zaliczyłem kilka nowych, ciekawych odcinków a także odwiedziłem dawno nie przemierzane drogi. Pod koniec tygodnia nogi już miały dość i z czystym sumieniem zrobiłem kilka dni luzu.
1.Waga w ostatnim czasie:

W dalszym ciągu utrzymuje wagę na niskim poziomie. Poszczególne parametry ulegają delikatnym zmianom a organizm czasami daje sygnały, że nie pracuje jak należy i dlatego muszę monitorować wszystkie zmiany na bieżąco.

Obciążenie treningowe było bardzo duże co poskutkowało wysokim ATL, wzrostem CTL i sporym spadkiem TSB co z kolei wpłynęło na duże zmęczenie organizmu.
3.Najlepsze wartości mocy:

Podczas mocnych treningów generowałem niezłe moce, do najlepszych brakuje ale byłem w stanie powtórzyć osiągniecia kilka razy podczas pojedynczej sesji treningowej.
4.Intensywność treningów:

Zmienna intensywność i długość treningów wpłynęła na różnorodność danych w tabeli. Wszystko to wystarczyło aby poczuć zmęczenie i ból nóg na koniec tygodnia.
5.Podsumowanie liczbowe:
5.1.Podsumowanie z programu Golden Cheetach:
5.1.1.Dane ogólne:

5.1.2.Czas w strefach:

5.1.3.Dane szczegółowe:

5.2.Wstępny rozpis na 34 tydzień 2019:
Najbliższy tydzień poświęcam na odpoczynek. Mocniejszy będzie dopiero weekend, być może pojawię się na starcie przynajmniej jednego etapu Road Trophy w celu sprawdzenia się na tle czołówki. W ostatnim czasie obciążenie treningowe było tak duże, że muszę się zregenerować.
5.3.Podsumowanie podjazdów:

Ostatni tydzień był pełen dobrych wyników na podjazdach, zaliczyłem kilka nowych odcinków od razu z dobrymi rezultatami, poprawiłem kilka czasów śrubując rekordy o najmniej 30 sekund a także zaliczyłem sporo podjazdów z czasami zbliżonymi do rekordowych. Pod tym względem był to jeden z najlepszych tygodni w tym roku.