Podsumowanie 36 tygodnia 2019

Niedziela, 1 września 2019 · dodano: 07.09.2019 | Komentarze 0

Tydzień storpedowany przez pogodę. Przez cztery dni scenariusz pogodowy był bardzo podobny, rano słonecznie i dobra pogoda do jazdy a popołudniu chmury, deszcz i burza. Oczywiście miałem możliwość jazdy tylko popołudniu i musiałem nieco skorygować założenia treningowe. Dwa treningi były oparte na powtórzeniach w 5 strefie a ponadto udało się przejechać rundę GMP i powalczyć o Obronę Tytułu GMJ. Co prawda nie udało się obronić Tytułu ale trzecie miejsce w takiej stawce i poziomie nie jest złe. Przez większą cześć trasy pozostawałem w grze o zwycięstwo, w kwestii formy niewiele brakuje do najlepszych, gorzej wygląda technika jazdy w której wciąż mam braki a także taktyka która spowodowała, że na własne życzenie dałem odjechać najlepszym. Mimo wszystko jestem zadowolony bo po raz pierwszy miałem okazje sprawdzić swoje możliwości na tle najlepszych. Na wyścigach szybko tracę kontakt z czołówką a tutaj było inaczej bo dwaj najlepsi zawodnicy nie widzieli sensu odjazdu i wali miedzy sobą na całym dystansie i zachowali siły na ostatni podjazd gdzie rozegrali wyścig miedzy sobą. Powoli zbliżam się do końca okresu treningowego i widząc swoją obecną formę jestem pewny, ze uda mi się ją utrzymać jeszcze kilka tygodni. Dobrze zaczął się wrzesień i chciałbym napisać na koniec, że był bardzo dobry miesiąc.
1.Informacje o wadze:

Cały czas walczę o utrzymanie wagi, w poprzednich latach miałem już podobne problemy i wiem, że zaniedbanie tego może skończyć się źle.

Nie udało się utrzymać obciążenia treningowego na poziomie z poprzednich tygodni. Miały na to wpływ także problemy z miernikiem mocy.
3.Najlepsze wartości mocy:

Treningi były różnorodne, nie udało mi się zbliżyć do najlepszych wartości mocy a ogólny poziom jaki prezentuje obecnie jest wysoki i nie zawsze znajduje odzwierciedlenie w generowanej mocy.
4.Intensywność treningów:

Dane w tej tabeli potwierdzają dużą różnorodność w treningach.
5.Dane liczbowe:
5.1.Dane z programu Golden Cheetach:
5.1.1.Dane ogólne:

5.1.2.Czas w strefach:

5.1.3.Dane szczegółowe:

5.2.Wstępny rozpis na 37 tydzień 2019:
Ostatni tydzień który zamierzam przeznaczyć na konkretne i zaplanowane treningi a później już będę jeździł głównie dla przyjemności.
5.3.Informacje o podjazdach:

Liczba podjazdów była bardzo umiarkowana. Udało się zaliczyć kilkanaście podjazdów, poprawiłem dwa rekordy czasowe a na kilku z nich zanotowałem drugie wyniki.