Podsumowanie 37 tygodnia 2019

Niedziela, 8 września 2019 · dodano: 13.09.2019 | Komentarze 0

Zdecydowanie najgorszy od dłuższego czasu tydzień nareszcie się skończył. Głównym powodem była pogoda która skutecznie wpłynęła na układ treningów czego skutkiem jest rozregulowanie organizmu i duże dzienne wahania formy. Udało się trzy razy wyjechać na trening a jeden zdecydowałem się przeprowadzić na trenażerze. Same treningi nie wyglądały źle, zaczynałem jazdę będąc wypoczętym i po lekkim śniadaniu co spowodowało, ze przy niskiej intensywności treningu byłem w stanie w równym tempie przejechać cały dystans bez zmęczenia. Gdy tylko dochodziły mocniejsze akcenty to zaczynały się schody. Przy jednym powtórzeniu jestem w stanie dać z siebie dużo, niewiele mniej niż w szczytowej formie tego roku a przy większej ilości powtórzeń nie jestem w stanie robić powtórzeń na takich mocach jak wcześniej a czas regeneracji znacznie się wydłużył. Przyszedł taki moment w sezonie w którym zacząłem bardziej odczuwać zmęczenie, nie jestem tym faktem zaskoczony ani zbytnio zmartwiony, przyczyn jest wiele zaczynając od nieprzeprowadzonego należycie okresu przygotowawczego przez dużą ilość treningów z wyższym całkowitym obciążeniem niż w poprzednich latach, ogólną wydolność organizmu po przejściach zdrowotnych a kończąc na wszystkich rzeczach obciążających przede wszystkim głowę dużo bardziej niż aktywności rowerowe. Patrząc na poprzednie kilka lat mogę stwierdzić, że co roku wygląda to u mnie podobnie. Możliwe, że to chwilowy objaw i jeszcze w tym roku organizm powoli na więcej. Wniosek jest taki, że konkurencyjny mogę być na ten moment tylko na kilkunastominutowych próbach czasowych a na dłuższych trasach mogę walczyć tylko z samym sobą i zmęczeniem. Z całego tygodnia nie mogę być zadowolony bo spadek obciążenia był zbyt duży. Miałem zamiar spokojnie i powoli zmniejszać obciążenie treningowe i dlatego właściwy okres roztrenowania zacznę dopiero za dwa tygodnie.
1.Informacje o wadze:

Z trudem utrzymałem wagę na zbliżonym poziomie.

Pomimo dużego wpływu warunków na trening w tym tygodniu udało się utrzymać obciążenie na poziomie z poprzedniego tygodnia.
3.Najlepsze wartości mocy:

Treningi były różnorodne, nie udało mi się zbliżyć do najlepszych wartości mocy a ogólny poziom jaki prezentuje obecnie jest wysoki i nie zawsze znajduje odzwierciedlenie w generowanej mocy.
4.Intensywność treningów:

Treningi były znowu różne. Najmocniejszy trening przeprowadziłem na trenazerze który sprzyja trzymaniu bardziej równej mocy i nie występują tzw. Zerowe momenty mocy.
5.Dane liczbowe:
5.1.Dane z programu Golden Cheetach:
5.1.1.Dane ogólne:

5.1.2.Czas w strefach:

5.1.3.Dane szczegółowe:

5.2.Wstępny rozpis na 38 tydzień 2019:
Mam nadzieję, że pogoda pozwoli na przeprowadzenie kilku treningów. Zamierzam jeździć według samopoczucia a na koniec tygodnia sprawdzić swoje możliwości na podjeździe na Równicę.
5.3.Informacje o podjazdach:

Mało podjazdów ale jeden konkretny rekord czasowy.