Podsumowanie 45 tygodnia 2019

Niedziela, 3 listopada 2019 · dodano: 04.11.2019 | Komentarze 0

Pierwszy intensywny tydzień przygotowań do sezonu 2020 mam już za sobą. Obecnie mam dużo rzeczy na głowie i dłuższe aktywności niż 2 godziny nie wchodzą w grę. Głównym zajęciem w tym tygodniu były marszobiegi. Polubiłem ten rodzaj aktywności ale tylko na czas jesienno-zimowy. Stopniowo wydłużam czas biegu aby nie przedobrzyć jak w 2013 roku. Zaczynałem od 1 minuty biegu a ostatni raz to już 3 minutowy bieg ale wciąż z dłuższym czasem odpoczynku. Staram się wybierać trasy z małą ilością dróg asfaltowych i chodników bo na takich odcinkach biega mi się zdecydowanie gorzej i mam wrażenie, że bardziej cierpią stawy i być może to była przyczyna kontuzji kolana jakiej nabawiłem się kilka lat temu. Nie mam problemów zarówno z biegiem w dół jak i w górę wic bliskość gór i szlaków bardzo mi odpowiada. Duży nacisk położyłem także na ćwiczenia siłowe, partie których nie da się poprawić i wzmocnić przy jeździe na rowerze a są konieczne np. do przyjęcia odpowiedniej pozycji czy np. jazdy na stojąco przy bardzo stromym podjeździe czy finiszu. Najgorzej u mnie wyglądają tricepsy, nie jestem w stanie zastosować takiego obciążenia jak przy innych partiach i dlatego najczęściej będę pracował nad tą partią mięśni. Przez cały tydzień nie siadłem na rower i znalazłem jeszcze czas na ćwiczenia bez ciężarów które co jakiś czas będą się pojawiać w rozpisce treningów.

• 1.Informacje o wadze:

Cały czas udaje się utrzymywać wagę i utrwalać wdrażane nowe nawyki żywieniowe.
2. Obciążenie treningowe:

Kolejny tydzień bez roweru zaowocował dalszym spadkiem ATL i CTL a także wzrostem TSB.
3. Czas aktywności:

4. Wstępny rozpis na 46 tydzień 2019:

Myślę że w najbliższym tygodniu pogoda pozwoli na krótką przejażdżkę na rowerze. Trenażer na razie jeszcze czeka i w tym tygodniu dalej będę ćwiczył na siłowni, pojawią się też kolejne marszobiegi. Organizm powoli łapie o co chodzi w tych wszystkich aktywnościach i potrzebuję mniej czasu na regeneracje a to pozwoli powoli zwiększać obciążenie treningowe.