Podsumowanie 49 tygodnia 2019

Niedziela, 1 grudnia 2019 · dodano: 07.12.2019 | Komentarze 0

Tydzień regeneracyjny minął. Mniejsza objętość aktywności chyba dobrze wpłynęła na mnie. Drobny problem z nogą także nie był obojętny i musiałem zweryfikować plan na weekend. Udało się bez problemów przeprowadzić zaplanowane testy i mogę ruszać z treningami na trenażerze a w sprzyjających warunkach także na rowerze. Udało się również nabyć osprzęt na nowy sezon. Przeniesie mnie to w zupełnie nową jakość i może wszystkie defekty się skończą, zwłaszcza te ze strzelającymi linkami.
1.Waga w ostatnim tygodniu:

Dosyć duże wahania wagi w ostatnim tygodniu nie miały większego wpływu na dyspozycje.

To był chyba ostatni tydzień kiedy CTL osiągało coraz niższe wartości. Od teraz powinien nastąpić powolny wzrost.
3.Czas aktywności:

4.Wstępny rozpis na kolejny tydzień:

Czas na zabawę się skończył, czas barć się do roboty bo forma sama nie przyjdzie.
5.Analiza wyników testów:
Pierwszy test FTP i poprzedzający ją test na maksymalną moc 1 i 5 minutową wyszły prawie książkowo. Po solidnym roztrenowaniu i kilku tygodniach treningu ogólnorozwojowego byłem bardzo ciekaw pierwszych testów. Pierwszą zauważalną zmianą była moja dyspozycja podczas tempówek. Zwykle męczyłem się strasznie i miałem problem z dotrwaniem do końca testów. Tym razem byłem w stanie trzymać równe, mocne tempo i na koniec zafiniszować. Jestem pewny, że wyniki wyszły adekwatne do mojej obecnej formy. Przyrównując je do pierwszych testów w ostatnich sezonach które miały miejsce w lutym to wyniki wyszły lepsze co na ten moment dobrze wróży przed następnym sezonem.
Porównanie wyników testów:

Wyniki z testów mają wpływ na szereg innych parametrów takich jak strefy treningowe czy moc krytyczna na podstawie której w ostatnim czasie określam strefy treningowe: