Podsumowanie 50 tygodnia 2019

Niedziela, 8 grudnia 2019 · dodano: 09.12.2019 | Komentarze 0

Pierwszy intensywny tydzień zakończony. Po teście FTP i ustaleniu stref treningowych ruszyłem z mocnymi treningami przy pomocy trenażera. Najbliższe 7 tygodni będzie wyglądało bardzo podobnie. Na razie nie chce zwiększać obciążenia podczas treningu na siłowni bo może przynieść to odwrotny skutek. Znam swój organizm na tyle, że wiem co jest dla mnie dobre. Obecnie mam nieco więcej czasu niż w listopadzie i łatwiej jest ogarnąć temat treningu, wszystko dokładnie rozpisać a później przeanalizować. Mam świadomość, że tylko takie podejście może dać oczekiwany efekt. Wszystkie ćwiczenia robię bardzo dokładnie, daje z siebie najczęściej 100 %, nigdy więcej bo to może się źle skończyć. Osiągniecie wysokiego poziomu to trudny i długofalowy proces, efekty najczęściej widoczne są po latach. Utrzymanie poziomu jest równie trudne ale odpowiednia praca nad konkretnymi elementami znacznie ułatwia sprawę. Trening to dla mnie odskocznia której nie poświęcam więcej niż innym aspektom. W ostatnim tygodniu zacząłem prace nad siłą nóg, pierwszy trening był nieco skrócony, zastosowałem tylko jedno ćwiczenie z użyciem ciężarów a normalnie będą to trzy różne ćwiczenia. Jedyny problem jaki się pojawił to kadencja podczas przerw miedzy ćwiczeniami, powinienem trzymać wtedy ponad 90 a dochodziłem do 85. Podczas innego treningu ćwiczyłem jazdę na wysokiej kadencji, najpierw były to 4 minutowe interwały w 4 strefie a drugim razem 10 minutowe powtórzenia w S3. Po problemach z nogą wróciłem do marszobiegu. Stwierdziłem, że nie warto na siłę wydłużać czasu biegu i dłuższych wstawek niż 5-6 minut biegu nie będę stosował. Z regeneracją jest lepiej niż wcześniej i to kolejny pozytyw.
1.Waga w ostatnim tygodniu:

Stabilizacja wagi i dalszy spadek zawartości tłuszczu w organizmie.

W ostatnim tygodniu wartości zaczęły wzrastać.