• Aktywność Ciężary

Siłownia 29

Poniedziałek, 10 lutego 2020 · dodano: 13.02.2020 | Komentarze 0

Trening siłowy na początek intensywnego tygodnia. Dosyć sporo czasu zajęło mi przygotowanie do treningu. Najpierw ustawienie urządzeń a następnie rozgrzewka. Czułem że nie jest to mój dzień i przez myśl przeszło mi nawet aby zredukować obciążenie. Po rozgrzewce przystąpieniem do pierwszego ćwiczenia. Zastosowałem sporą ilość powtórzeń w seriach i sądzę że na więcej nie było mnie stać. Niedawno nie byłem w stanie robić więcej niż 5-6 pompek w serii, teraz robię już po 14. Czasu na regenerację nie było dużo i przystąpieniem do ćwiczenia na mięśnie brzucha. Zredukowałem ilość serii do 4 zostając przy określonej wcześniej ilości powtórzeń. Identyczny manewr zastosowałem przy kolejnym ćwiczeniu. Gdy doszedłem do ćwiczeń z ciężarami nie było już mowy nawet i najmniejszych zmianach. W każdym z kolejnych ćwiczeń pracowałem z wyższym niż w poprzednich tygodniach obciążeniem. Poza stałymi ćwiczeniami na biceps i triceps ćwiczyłem także klatkę piersiową. Ciężko było się zregenerować i musiałem na rozciąganie mięśni poświęcić więcej czasu, także rolowanie wymagało większej niż zwykle uwagi.