Podsumowanie 10 tygodnia 2020

Niedziela, 8 marca 2020 · dodano: 13.03.2020 | Komentarze 0

Miniony tydzień był lepszy niż wcześniejszy. Brakowało nieco czasu na realizację wszystkich zaplanowanych zadań i kilka spraw przełożyłem na kolejny tydzień. Pod względem treningowym był to najlepszy tydzień w tym roku. Zostałem przy 4 treningach rowerowych i 1 siłowym. Dosyć szybko się regenerowałem co oznacza że jestem o krok bliżej formy niż wcześniej. Nie udało się sprawdzić roweru startowego i zostawiam to na okres w którym pogoda będzie lepsza.

Po raz pierwszy przekroczyłem wartość 700 TSS w ciągu tygodnia. Dzięki temu ATL przekroczyło 100 a CTL osiągnęło maksymalny w tym roku wynik – 62.
2.Czas aktywności:

3.Wstępny rozpis na kolejny tydzień:

Ostatni tydzień przed regeneracją. Zamierzam powtórzyć schemat z poprzedniego tygodnia i zwiększyć objętość jednego z treningów. Zagospodarowałem odpowiednią ilość czasu której później już może nie być i ważnym jest aby jak najlepiej wykorzystać tą sytuację. Jak nic się nie wydarzy to w kolejnym tygodniu na dobre wjeżdżam w góry i zaczynam szlifować podjazdy i zjazdy.