Podsumowanie 28 tygodnia 2020

Niedziela, 12 lipca 2020 · dodano: 14.07.2020 | Komentarze 0

Ostatni tydzień wyglądał już lepiej niż poprzedni. Wyraźnie lepiej się czułem, nie tylko na rowerze. Czasu też miałem nieco więcej ale też obowiązków przybyło i wyszło na to samo. W dalszym ciągu nie planowałem treningów i jeździłem bardziej na spontana. Większość jazd rozpoczynałem wcześnie rano i tylko dzięki temu byłem w stanie jeździć. W końcu była okazja sprawdzić się na tle innych i potwierdziło się, że w tym roku jestem mocny. Do najmocniejszych w starcie kontrolnym straciłem stosunkowo niewiele i prawie cały dystans trzymałem się blisko najmocniejszej dwójki. To duży zastrzyk motywacyjny. Kolejne starty będą już ważniejsze i tam będę chciał potwierdzić formę. Żeby nie było tak dobrze to gorzej sobie radze na zjazdach niż wcześniej, może to być kwestia zmiany ramy i potrzeba czasu aby się przyzwyczaić do pozycji która wygląda nieco inaczej niż na starej gdzie bardzo dobrze układałem się na zjazdach. Mimo tego, że już połowa sezonu minęła to ważniejsza dopiero przed nami. Podczas kilku startów zapewne będę w gronie faworytów, jak dotąd zwykle czaiłem się w drugim lub trzecim szeregu ale postęp jaki zrobiłem kwalifikuje mnie już do walki o wyższe cele. Nie chce narzucać na siebie zbyt dużej presji i dlatego nie mam żadnych oczekiwań wynikowych.
1.Waga w ostatnim tygodniu:

Udało mi się zejść nieco z wagą co znalazło odzwierciedlenie w rezultatach osiąganych m.in. na podjazdach.

Bazując na podobnych obciążeniach treningowych utrzymałem wartości ATL i CTL sprzed tygodnia.
3.Najlepsze wartości mocy:

W ostatnich dniach udało mi się wygenerować dobre wartości mocy m.in. na 1,10 czy 20 minut. Te wyniki to jednak nie próby maksymalne tylko np. cześć dłuższego intensywnego odcinka czy średnia moc ze sprintów przedzielanych odpoczynkiem.
4.Intensywność treningów:

Różnorodność treningów była jeszcze większa niż wcześniej. Wartości w tabeli nie bardzo to potwierdzają.
5.Dane liczbowe:

Czas w strefach:

Dane szczegółowe:

6.Podjazdy:

Pod tym względem było przeciętnie. Udało się za to wykręcić kilka dobrych czasów i rekord na jednym z kultowych podjazdów.
7.Wstępny rozpis na kolejny tydzień:
Pierwsze trzy dni tygodnia to czas odpoczynku po którym wracam do mocniejszych treningów. Chciałbym zaliczyć więcej podjazdów i może wreszcie jakieś czeskie górki. Od kolejnego tygodnia już treningi ukierunkowane pod wyścigi i czasówki. Główny cel to utrzymanie obecnej formy jak najdłużej, nie liczę na zbyt dużą poprawę ale też na wyraźny spadek mocy. Dołożenie kilku elementów powinno przełożyć się na dobrą dyspozycje startową. Mam już wiele rozwiązań na problemy które pojawiały się w poprzednich latach podczas wyścigów. Jeden z nich przetestowałem już w niedziele ale wypalił tylko w połowie.