Podsumowanie 47 tygodnia 2020

Niedziela, 13 grudnia 2020 · dodano: 19.12.2020 | Komentarze 0

Po dwóch chudych tygodniach gdy nie trenowałem wcale wróciłem do lekkich ćwiczeń. Po raz kolejny przekonałem się że mam bardzo silny organizm który nawet w bardzo niesprzyjających okolicznościach i po ciężkich urazach wraca szybko do siebie. Wróżono mi, że ból minie po 3-4 tygodniach a w sumie już po 11 dniach nie czułem bólu a po 8 byłem w stanie już normalnie się poruszać, wcześniej nie pozwalało na to biodro. Wypocząłem przez ten czas i z nowymi siłami i dużą motywacją zacząłem trenować od podstaw. Musiałem zweryfikować plan treningowy i w zasadzie pod tym względem straciłem całe 4 tygodnie czyli jeden cykl treningowy. To co miałem zrobić w listopadzie będę robił w grudniu. Chciałbym jak najlepiej zaadaptować się do obciążeń treningowych i to jest główny cel na najbliższe tygodnie. Najważniejsze, że czuję się wypoczęty i szybko się rozkręciłem. Na pewno ta przerwa miała jakiś wpływ na moją dyspozycję i najbliższy test powie całą prawdę. W tym roku postanowiłem zmienić coś w sposobie testowania możliwości. Zimą będę wykonywał Ramp Testy na Zwifcie a w sezonie test na moc krytyczną składający się z pięciu prób czasowych. Jestem wypoczęty ale daję sobie jeszcze trzy dni na adaptację i przystępuję do testu.
Waga w ostatnim tygodniu:

Po przerwie przybyło kilkaset gram ale w tym momencie nie ma to znaczenia.
Obciążenie treningowe:

Po kilku słabych tygodniach wartość CTL Spadła do 25 i to minimalny poziom z jakiego startuję. Przez najbliższe tygodnie będzie niskie CTL a później zacznie przyjmować coraz większe wartości.