Piątek, 8 stycznia 2021 · dodano: 16.01.2021 | Komentarze 0

Po przymusowym dniu przerwy w którym nie znalazłem chwili czasu na trening przystąpiłem do treningu zaplanowanego na czwartek. Już przed jazdą pojawiły się problemy techniczne ale na szczęście tylko ze Zwiftem który jednak nie jest mi do szczęścia potrzebny. Olałem temat Zwifta i pilnowałem wszystkich danych na liczniku. Poza zaplanowanymi akcentami w 5 strefie mocy pilnowałem równej dzisiaj kadencji oraz nie przekraczania wyznaczonych stref mocy. Szło całkiem nieźle, zupełnie inaczej niż we wtorek i dlatego do zaplanowanych 40 minut równej jazdy w strefie 2 w drugiej części treningu dołożyłem dodatkowe 5. Na więcej nie byłem przygotowany bo wody brakło już 10 minut przed końcem a bardzo pilnuję nawadniania i przyjmowania odpowiedniej ilości jedzenia podczas jazdy. W drugiej części treningu odpisywałem na ważne wiadomości e-mailowe wiec moja jazda była dosyć szarpana ale nie miało to dla mnie dużego znaczenia. Po takim treningu mogę być zadowolony bo wiem, że ostatni słabszy dzień nie był odpowiednikiem słabej dyspozycji sportowej ale zbiegiem kilku niesprzyjających okoliczności.