Niedziela, 10 stycznia 2021 · dodano: 18.01.2021 | Komentarze 0

Trening wytrzymałości psychicznej. Bite 150 minut walki ze Zwiftem który kilka razy się wyłączył. Pomysły na wyeliminowanie problemów mi się już skończyły, jak już nawet lepszy laptop z dużo lepszą konfiguracją niż wymagana nie wyeliminował problemu zawieszania się aplikacji to już wina chyba leży po stronie serwerów które mogą być przeciążone. Przy tej ilości użytkowników jest to możliwe ale aplikacja nie jest darmowa i moim zdaniem powinno być więcej serwerów oraz dostępności wszystkich tras naraz co rozbiłoby użytkowników na więcej grup i odciążyło serwery. Gdybym nie przegapił momentu w którym mogłem anulować subskrypcję na kolejny miesiąc to już bym ze Zwifta nie korzystał a tak to pomęczę się jeszcze miesiąc i może problemy znikną. Początkowo byłem trochę zdenerwowany ale wtedy przypomniałem sobie moje motto które od jakiegoś czasu mi towarzyszy i uświadomiłem sobie, że nie jest to najważniejsze i lepiej skupić się na jakości treningu niż przejmować się czymś co jest tylko dodatkiem. Sam trening był jak zazwyczaj dobry jakościowo. Problemem jaki pojawił się w trakcie to dyskomfort podczas siedzenia. Co jakiś czas podnosiłem tyłek z siodełka i jakoś znosiłem trudy wysiłku. Wytrzymałem do końca ale było to chyba maksimum na jakie mogłem sobie pozwolić. Noga podaje coraz lepiej ale na dłuższe sesje na trenazerze jeszcze nie jestem gotowy.