Wtorek, 12 stycznia 2021 · dodano: 18.01.2021 | Komentarze 0

Drugi trening w ciągu dnia. Pojawiła się jedynie jedna zmiana w odniesieniu do poprzedniego tygodnia, przystąpiłem do treningu możliwie szybko po zakończeniu treningu siłowego. Po raz kolejny dałem szansę Zwiftowi i tym razem nie zawiodłem się. Wybrałem trasę z najmniejszą ilością zarejestrowanych uczestników oraz włączyłem ją w tle korzystając dodatkowo z możliwości rozpracowania kolejnej analizy korespondencji e-mailowej której nazbierało się w ciągu kilku dni i nie zdążyłem wszystkich przeczytać. Jakość treningu była podobna jak podczas ćwiczeń siłowych, nie mogłem się skupić. Szczególnie widoczne było to podczas ćwiczeń polegających na kręceniu jedną nogą, tak źle to jeszcze tej zimy nie wyglądało. Te ćwiczenia w sumie wiele nie wnoszą i chyba z nich zrezygnuję. Po godzinie jazdy szybko wyrzuciłem wszystko z pamięci i zachowałem czystą głowę. Nad tą umiejętnością stale pracuję i wygląda to coraz lepiej. Wiem co jest ważne a co znaczy niewiele i dzięki temu jestem w stanie wszystko sobie poukładać w głowie, szczególnie ostatnie kilka miesięcy pokazało, że to dobra droga na której chciałbym pozostać jak najdłużej.