• Aktywność Ciężary

Siłownia 17

Czwartek, 14 stycznia 2021 · dodano: 22.01.2021 | Komentarze 0

Po kolejnym ciężkim dniu w pracy przystąpiłem do treningu siłowego na nogi. Zestaw ćwiczeń ten sam ale nieco inna rozgrzewka. Mimo zmęczenia nie było żadnych problemów z wykonaniem ćwiczeń. Na rozgrzewce zauważyłem, że nie jestem w stanie się tak rozciągnąć jak ostatnio i dlatego zmieniłem jedno z ćwiczeń i byłem odpowiednio przygotowany. Pierwsze dwa ćwiczenia weszły jak w masło. Powtarzam je regularnie przy każdym treningu nie zmieniając ilości serii i powtórzeń. Kolejne dwa były już bardziej wymagające. Pierwsze z nich to tradycyjne pokonywanie schodów z obciążeniem. Wejście na dwie kondygnacje było odczuwalne dla mięśni. W porównaniu do ostatniego razu zmieniłem nieco schemat. Pierwszy bieg schodów pokonałem obciążając bardziej prawą nogę a drugi lewą. Ostatnim razem zmieniałem nogi po jednej serii a teraz w połowie. Podobny manewr zastosowałem podczas drugiego ćwiczenia. Zwykle wysuwałem podczas jednej serii prawą nogę, podczas drugiej lewą lub 5 razy prawą i 5 razy lewą a teraz na przemian. Jakościowo ten trening był dobry, czułem duże zamęczenie po godzinie ćwiczeń mimo utrzymania obciążenia z poprzednich treningów.