Sobota, 16 stycznia 2021 · dodano: 22.01.2021 | Komentarze 0

Bardzo nie chciało mi się przystępować do tego treningu. Czas nie był moim sprzymierzeńcem a zmęczenie jakie zbierało się przez cały tydzień dawało już wyraźnie o sobie znać. Wysiłek fizyczny zwykle działał oczyszczająco na moją głowę i dlatego problemu ze znalezieniem motywacji nie miałem najmniejszego. Już podczas rozgrzewki stwierdziłem, że jest lepiej niż w ostatnich dniach ponieważ bez problemu wskoczyłem na wysoką kadencje i byłem w stanie ją utrzymać. Tradycyjnie przy treningu z powtórzeniami na konkretnych wartościach mocy mam problem z doborem odpowiedniego przełożenia. Tak też było tym razem i chwilę męczyłem się z przerzutkami. Gdy już dobrałem optymalne przełożenie mogłem skupić się na realizacji założeń treningowych. Trening szybko przeleciał ze względu na to, że często zmieniałem kadencję. Czując się nieźle myślałem nawet o wydłużeniu treningu ale pojawiła się bariera w głowie i na jej podstawie stwierdziłem, że nie warto przesadzać w drugą stronę.