Podsumowanie 3 tygodnia 2021

Niedziela, 17 stycznia 2021 · dodano: 23.01.2021 | Komentarze 0

Ostatni tydzień był jeszcze bardziej wyczerpujący jak poprzedni. W głowie pojawiło się duże napięcie wywołane sporą ilością godzin spędzanych w pracy gdzie musiałem być w 100 % skupiony. W przyszłości może to mieć wpływ na dobre przygotowanie psychologiczne np. do zawodów ale obecnie wywołuje duże zmęczenie a w stresujących sytuacjach zdenerwowanie które przechodzi na inne osoby i wywołuje złą atmosferę. Na razie muszę się do tego przyzwyczaić niż myśleć, że coś się w najbliższym czasie zmieni. W tym całym chaosie organizacyjnym jaki się pojawił znalazłem czas na regularny trening oraz nie zaniedbałem odżywiana czy kontaktów z osobami które tego potrzebują. To jeden z pozytywów tej sytuacji, zwykle jak miałem mało czasu na wszystko zaniedbywałem np. zdrowie i później z tego powodu cierpiałem. Na razie nie doszło do takiej sytuacji i mogę być zadowolony. Są rzeczy ważne i ważniejsze i na razie nie wracam do starych błędów nie popełniając przy tym nowych. Człowiek uczy się przez całe życie i takie sytuacje pokazują, że nauka nie idzie w las.
1.Waga w ostatnim tygodniu:

Kolejny tydzień bez większych zmian wagi.

Przy dokładniej tej samej liczbie TSS wynoszącej 300 wartości CTL wzrosły nieznacznie. Większe zmiany zaszły w przypadku TSB oraz RR. Na tym etapie nie ma to jednak znaczenia i wpływu na jakość treningu.