• Aktywność Ciężary

Siłownia 18

Środa, 20 stycznia 2021 · dodano: 24.01.2021 | Komentarze 0

Tydzień regeneracyjny zaczął się dla mnie od dwóch całkowicie wolnych od aktywności fizycznej dni. Planowałem co prawda we wtorek godzinę luźnej jazdy na trenażerze ale nawet na to czas nie pozwolił. Jedyna opcja jaka była to zrobienie tego w środku nocy co oznaczało postawienie na nogi innych, śpiących już domowników. Nie zmartwiło mnie to jednak bo regeneracja przebiegła pomyślnie, mimo tego, że była tylko bierna. Po dwóch dniach przystąpiłem do lekkiego treningu siłowego. Nie różnił się zbytnio od poprzednich. Dobra rozgrzewka, dwa ćwiczenia ogólnorozwojowe i po dwa ćwiczenia na dwie partie nad którymi pracowałem. Z każdej serii odjąłem jedno powtórzenie i wydłużyłem czas między seriami. Jakość ćwiczeń była jak zazwyczaj bardzo dobra i nawet rozciąganie i rolowanie które różnie na mnie wpływało tym razem było przyjemnością. W trakcie ćwiczeń przynajmniej na moment zapomniałem o innych sprawach.