Siłownia 21

Wtorek, 2 lutego 2021 · dodano: 07.02.2021 | Komentarze 0

Ciężki początek lutego. Znowu pojawiły się przeszkody do pokonania ale nie zniechęciło mnie to do treningów. Do treningu mogłem przystąpić dopiero przed 11, inne opcje nie wchodziły w grę. Wiązało się to z krótszym czasem regeneracji przed wyjściem do pracy ale takie jest życie, cały czas trzeba wybierać ale do tego już zdążyłem się przyzwyczaić. Cały trening poświęciłem dolnym partiom ciała czyli tradycyjne dwa ćwiczenia które najbardziej mi przypadły do gustu. Całkiem nieźle czułem się już na rozgrzewce i już po kilku minutach byłem gotowy do ćwiczeń ale wolałem nie ryzykować i całe zaplanowane 25 minut wykorzystałem na rozgrzanie mięśni. Ćwiczenia ogólnorozwojowe jak zwykle poszły szybko i sprawnie, mógłbym dołożyć powtórzeń lub serii ale te ćwiczenia są tylko dodatkiem i więcej sił należy zagospodarować na właściwe ćwiczenia siłowe. Po ostatnim treningu na nogi wyciągnąłem wnioski i zmodyfikowałem ilość serii i powtórzeń. Wyszło to tylko na dobre ponieważ byłem w stanie lepiej wykonać ćwiczenia oraz zagospodarować cały czas jaki mogłem przeznaczyć na trening. Podczas rozciągania oraz rolowania również nie było problemów. Czułem, że nie dałem tego dnia z siebie wszystkiego ale czasami tak się zdarza.