Czwartek, 11 lutego 2021 · dodano: 16.02.2021 | Komentarze 0

Kolejny szybki trening po pracy. Czasu znowu było mało i musiałem możliwie szybko zebrać się na trening. Nie było to takie łatwe i dopiero po 15 rozpocząłem trening co oznaczało, że nie miałem żadnego czasu w zapasie. Na tym treningu skupiłem się na zmiennej kadencji a zarazem powtórzeniach w 5 strefie mocy. Noga od początku była całkiem niezła, bez problemu utrzymywałem założoną kadencję. Problem pojawił się w momencie gdy miałem obniżyć kadencję do 80, tutaj zaczęło się tradycyjne szukanie optymalnego przełożenia. Mimo dobrej nogi miałem problem z regeneracją po powtórzeniach. Przy każdym dodatkowo musiałem metodą prób i błędów dobierać przełożenie. Tym razem robiłem to z wyczuciem i jakoś to wyglądało. Nie mając żadnego zapasu treningowego nie wydłużyłem treningu kończąc na założonej liczbie TSS. Bardzo męczy mnie jazda na niskiej kadencji, z wysoką nie ma problemu i będę musiał chyba zwiększyć ilość czasu na niskich kadencjach aby nie odbiło się to na jakości pokonywania podjazdów a szczególnie ścianek gdzie niska kadencja jest na porządku dziennym.