Podsumowanie 6 tygodnia 2021

Niedziela, 14 lutego 2021 · dodano: 18.02.2021 | Komentarze 0

Jeszcze tydzień temu myślałem, że uda się odpocząć i zrzucić część obowiązków z głowy ale stało się zupełnie odwrotnie, doszły kolejne z którymi musiałem się zmierzyć. Uważam to za kolejne kłody pod nogami które należy przeszkodzić. W sumie całkiem nieźle poradziłem sobie w tej sytuacji. Po raz kolejny udowodniłem sobie, że nie trzeba od razu rezygnować ze wszystkiego gdy pojawiają się problemy, wystarczy tylko wprowadzić drobne zmiany i na wszystko znajduje się czas i siły. Życie pisze własny scenariusz i ostatnie lata pokazują, że nie warto robić jakiś długofalowych planów które zazwyczaj nie wypalają. Cały czas trzymam się ustalonych wcześniej wytycznych i dlatego udaje mi się wszystko pogodzić. Dodatkowe obowiązki wpłynęły na jakość treningów. Przy małej ilości czasu jak poświęcam na trening skupiam się na jakości. Tylko wtedy nie będzie to miało dużego odzwierciedlenia w dyspozycji w sezonie. W sumie zrealizowałem wszystkie treningi w ostatnim tygodniu i zarazem w trzytygodniowym cyklu. Wielkiego progresu zapewne nie ma ale na razie nie będę tego sprawdzał. Od ostatniego bardzo dokładnego testu minęły zaledwie 3 tygodnie, to zbyt mało czasu na kolejne wymagające sprawdziany.
1.Waga w ostatnim tygodniu:

Od dłuższego czasu nie pojawiły się większe wahania wagi. Taka sytuacja ma swoje plusy i minusy. Plusem jest to, że gdy waga się wahała to wahała się również moja forma. Minus tej sytuacji jest taki, że stabilizacja nastąpiła na dosyć wysokiej wadze, do startowej wciąż brakuje 2 kilogramy.

Trzeci tydzień z rzędu wykręciłem około 370 TSS. Wartości ATL wahały się nieznacznie a CTL nieco wzrosło. Na razie ujemne TSB mi nie przeszkadza ale gdy taki stan będzie się utrzymywał dłużej to pewnie pojawi się zmęczenie.
3.Najlepsze wartości mocy:

Najlepsze wartości mocy były analogiczne jak w poprzednim tygodniu. Niektóre z nich były nieco wyższe, inne niższe ale jakiś wyraźnych różnic nie było.