Podsumowanie 10 tygodnia 2021

Niedziela, 14 marca 2021 · dodano: 17.03.2021 | Komentarze 0

W pełnym obowiązków tygodniu ciężko mi było znaleźć czas na trening. Udało się co prawda zaliczyć długą trasę w tygodniu ale przez całe 7 dni byłem w stanie zrealizować tylko 3 treningi. Stawiając na jakość musiało mi to wystarczyć, nazbierałem odpowiednią ilość TSS. Liczyłem na lepszą pogodę, nie była jednak zła, nie musiałem korzystać z trenażera. Udało się po raz pierwszy wyjechać na najlepszym sprzęcie, na razie były to tylko dwie przejażdżki regeneracyjne. Po przesiadce z ciężkiego sprzętu na tym rowerze jechało się bardzo lekko, rower idzie jak strzała. Rower jednak nie jest jeszcze ustawiony i musi poczekać na dłuższe jazdy przynajmniej do kolejnego tygodnia. Następny tydzień wypada jako regeneracyjny, w innym wypadku nie miałbym czasu na regularny trening. Chciałbym wykonać znowu test na krzywą mocy zawierający aż 6 prób czasowych, jak warunki pozwolą to od czwartku będę się testował. Przy takiej ilości treningu jaki mam za sobą nawet nie wiem czego się po sobie spodziewać, zwykle między testami trenowałem więcej i progres był zauważalny.
1.Waga w ostatnim tygodniu:
WE dalszym ciągu większych zmian wagi nie było.
Utrzymałem ilość TSS z poprzedniego tygodnia, wartości ATL i CTL wzrosły a TSB wahało się w okolicy -20.