Podsumowanie 24 tygodnia 2021

Niedziela, 13 czerwca 2021 · dodano: 22.06.2021 | Komentarze 0

Ostatni tydzień nie przyniósł żadnych zmian w treningach. Utrzymałem to co było wcześniej. Zwykle dobrze sobie radziłem w wysokich temperaturach ale tym razem przejście z kilkunastu stopni na 25 odczułem dosyć wyraźnie. Wciąż nie jestem w pełni zdrowy i muszę na siebie uważać. Po raz kolejny musiałem podjąć pewne decyzje i postanowiłem ten rok poświecić na naukę i nadrobienie braków w tych elementach jakie szwankują u mnie a jest ich całkiem sporo. Wiem na co mnie stać ale w tym roku nie będę w stanie się wspiąć na wyżyny własnych możliwości. Poprawa tych braków i regularność w treningach też powinny dać dużo satysfakcji. Realizację planu rozpocząłem już jakiś czas temu od podstaw techniki pokonywania zakrętów i zjazdów i już zauważyłem postęp. W późniejszej części chciałbym popracować także nad jazdą w grupie czy tym aby całkowicie wyeliminować stres bo rower ma być przyjemnością. Już od dłuższego czasu skupiam się na sobie, guzik mnie obchodzi jak trenują inni, kiedyś było inaczej, przejmowałem się wszystkim i poziomu przeciętności przeskoczyć nie umiałem. Zamierzam też nieco poeksperymentować z treningami bo i tak nie mam nic do stracenia, nawet jeżeli miało by to przynieść zły skutek.
1.Waga w ostatnim tygodniu:
Spadek wagi stał się faktem i udało się utrzymać poziom przez cały tydzień. Pozostałe dane również nie odbiegały od przyjętych norm.
Mimo niewielkiej ilości TSS udaje się utrzymać CTL a TSB również ustabilizowało się i duże odchyłki nie występują.
3.Najlepsze moce:
Dobrych mocy nie było ponieważ nie trenowałem na obciążeniach wynikających z wyższych wartości mocy.
4.Dane liczbowe:
5.Podjazdy:
Podobnie jak tydzień temu zaliczyłem niezłą ilość podjazdów w tym jeden którego nie znałem.